sophiaM Skrevet 24. april 2011 #661 Skrevet 24. april 2011 Til neste sesong håper jeg de setter inn Katrine Sørland som programleder.
MsLeela Skrevet 24. april 2011 #663 Skrevet 24. april 2011 Claudia er min favoritt også. Charlotte hadde et fantastisk flott ansikt på det bildet, synes jeg. Hun er ganske androgyn og det er kanskje det som gjør henne interessant nok til at hun fremdeles henger med? Den eneste grunnen til at Charlotte henger fortsatt med, er at hun lager "mest bråk", hvis man kan kalle det... Hun er den eneste som har vært/blitt fremstilt som litt bitchy. Og action må man jo ha, ellers så sovner vi her snart alle sammen.....
FrøkenSol Skrevet 24. april 2011 #664 Skrevet 24. april 2011 Skulle ønske de kunne hatt en skikkelig tidligere "top model" som programleder slik som f.eks Sunniva Stordal :)Hun er en av få norske modeller som f.eks har gjort cover på italienke Vogue.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #665 Skrevet 25. april 2011 Skulle ønske de kunne hatt en skikkelig tidligere "top model" som programleder slik som f.eks Sunniva Stordal :)Hun er en av få norske modeller som f.eks har gjort cover på italienke Vogue. Ja istedenfor å ha en som har vært med i frøken Norge. Jeg vil ha Vendela og JT tilbake!
Gjest Linda sofie Skrevet 25. april 2011 #667 Skrevet 25. april 2011 Det er ikke finalen ikveld? Jo jeg tror det.
MsLeela Skrevet 25. april 2011 #668 Skrevet 25. april 2011 jeg tror ikke det er finale i dag. Tror det er neste gang.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #669 Skrevet 25. april 2011 Jeg blir helt skremt av måten de snakker på
Tonus Skrevet 25. april 2011 #671 Skrevet 25. april 2011 Er det bare meg eller hadde Charlotte den samme posen hele tiden i vinduet?
Gjest Canis lupus Skrevet 25. april 2011 #672 Skrevet 25. april 2011 Det er ikke finale idag. De har photoshoot etterpå, og en ryker. Så er det to igjen, og finalen er neste mandag.
Tonus Skrevet 25. april 2011 #673 Skrevet 25. april 2011 Det er ikke finale idag. De har photoshoot etterpå, og en ryker. Så er det to igjen, og finalen er neste mandag. "mandag, april 25, 2011 - 00:08 De tre finalistene Maiken, Charlotte og Claudia reiser til London, der det gjenstår noen hektiske konkurranser og fotoshoots før det blir avgjort hvem som blir årets Top Model." Sikker på at det ikke er finale i dag?
Gjest Canis lupus Skrevet 25. april 2011 #674 Skrevet 25. april 2011 "mandag, april 25, 2011 - 00:08 De tre finalistene Maiken, Charlotte og Claudia reiser til London, der det gjenstår noen hektiske konkurranser og fotoshoots før det blir avgjort hvem som blir årets Top Model." Sikker på at det ikke er finale i dag? " De tre finalistene Maiken, Charlotte og Claudia reiser til London, der det gjenstår noen hektiske konkurranser og fotoshoots før det blir avgjort hvem som blir årets Top Model. De får hvert sitt kamera og går ut i Londons gater for å ta fem bilder hver, som beskriver hvem de ønsker å være som modell. Utfordringen er at jentene skal posere som levende modeller i utstillingsvinduet til en kjent klesbutikk. Jentene poserer samtidig, og utenfor står en eske hvor publikum kan putte sin stemme. Den med flest stemmer vinner utfordringen. På fotoshooten skal jentene posere for en parfymereklame, nakne og skallet - kun iført maling. De får beskjed om at en av dem ryker ut, og at to går videre til en superfinale. Gode råd er dyre og ingen er interesserte i å dele tips og erfaringer med de andre. Programleder:Mona Grudt. " Skjønner isåfall ikke hvordan de kan presse inn alt det på en liten halvtime som er igjen.
MsLeela Skrevet 25. april 2011 #675 Skrevet 25. april 2011 Faen jeg hater disse wake-up scenene.... 4
Gjest Canis lupus Skrevet 25. april 2011 #677 Skrevet 25. april 2011 Ja, jeg tulla Er vist finale idag, sjekka på altiboxen min og der sto det vist det samme som hos Tonus. HEIA CLAUDIA!!!!
loffen Skrevet 25. april 2011 #678 Skrevet 25. april 2011 Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro her. Får vel bare vente å se.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #679 Skrevet 25. april 2011 hvorfor skal de være skalla egentlig? Føler det er veldig tilfeldig hvem som vinner konkurransene osv. Charlotte var ikke den beste!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #680 Skrevet 25. april 2011 hvorfor skal de være skalla egentlig? Føler det er veldig tilfeldig hvem som vinner konkurransene osv. Charlotte var ikke den beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå