Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til neste sesong håper jeg de setter inn Katrine Sørland som programleder.

Skrevet

Jeg tror Claudia vinner.

Skrevet

Claudia er min favoritt også.

Charlotte hadde et fantastisk flott ansikt på det bildet, synes jeg. Hun er ganske androgyn og det er kanskje det som gjør henne interessant nok til at hun fremdeles henger med?

Den eneste grunnen til at Charlotte henger fortsatt med, er at hun lager "mest bråk", hvis man kan kalle det... Hun er den eneste som har vært/blitt fremstilt som litt bitchy. Og action må man jo ha, ellers så sovner vi her snart alle sammen.....

Skrevet

Skulle ønske de kunne hatt en skikkelig tidligere "top model" som programleder slik som f.eks Sunniva Stordal :)Hun er en av få norske modeller som f.eks har gjort cover på italienke Vogue.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske de kunne hatt en skikkelig tidligere "top model" som programleder slik som f.eks Sunniva Stordal :)Hun er en av få norske modeller som f.eks har gjort cover på italienke Vogue.

Ja istedenfor å ha en som har vært med i frøken Norge. Jeg vil ha Vendela og JT tilbake!

Skrevet

Det er ikke finalen ikveld?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det er ikke finalen ikveld?

Jo jeg tror det.

Skrevet

jeg tror ikke det er finale i dag. Tror det er neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt skremt av måten de snakker på :overrasket:

Skrevet

Posen til Charlotte... :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg eller hadde Charlotte den samme posen hele tiden i vinduet?:P

Gjest Canis lupus
Skrevet

Det er ikke finale idag. De har photoshoot etterpå, og en ryker. Så er det to igjen, og finalen er neste mandag. :)

Skrevet

Det er ikke finale idag. De har photoshoot etterpå, og en ryker. Så er det to igjen, og finalen er neste mandag. :)

"mandag, april 25, 2011 - 00:08

De tre finalistene Maiken, Charlotte og Claudia reiser til London, der det gjenstår noen hektiske konkurranser og fotoshoots før det blir avgjort hvem som blir årets Top Model."

Sikker på at det ikke er finale i dag?

Gjest Canis lupus
Skrevet

"mandag, april 25, 2011 - 00:08

De tre finalistene Maiken, Charlotte og Claudia reiser til London, der det gjenstår noen hektiske konkurranser og fotoshoots før det blir avgjort hvem som blir årets Top Model."

Sikker på at det ikke er finale i dag?

" De tre finalistene Maiken, Charlotte og Claudia reiser til London, der det gjenstår noen hektiske konkurranser og fotoshoots før det blir avgjort hvem som blir årets Top Model. De får hvert sitt kamera og går ut i Londons gater for å ta fem bilder hver, som beskriver hvem de ønsker å være som modell. Utfordringen er at jentene skal posere som levende modeller i utstillingsvinduet til en kjent klesbutikk. Jentene poserer samtidig, og utenfor står en eske hvor publikum kan putte sin stemme. Den med flest stemmer vinner utfordringen. På fotoshooten skal jentene posere for en parfymereklame, nakne og skallet - kun iført maling. De får beskjed om at en av dem ryker ut, og at to går videre til en superfinale. Gode råd er dyre og ingen er interesserte i å dele tips og erfaringer med de andre. Programleder:Mona Grudt. "

Skjønner isåfall ikke hvordan de kan presse inn alt det på en liten halvtime som er igjen. :)

Skrevet

Faen jeg hater disse wake-up scenene....

• Liker 4
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er finale i dag

Gjest Canis lupus
Skrevet

Ja, jeg tulla :sjenert: Er vist finale idag, sjekka på altiboxen min og der sto det vist det samme som hos Tonus.

HEIA CLAUDIA!!!! :hoppe:

Skrevet

:ler:

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro her. Får vel bare vente å se.

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal de være skalla egentlig? Føler det er veldig tilfeldig hvem som vinner konkurransene osv. Charlotte var ikke den beste!

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal de være skalla egentlig? Føler det er veldig tilfeldig hvem som vinner konkurransene osv. Charlotte var ikke den beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...