Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inga sier at hun ble ikke stemt ut, det var hennes eget valg å steppe ut etter at signe dro, hva synes dere om det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del er smålei av referatene til Brita. Gøy en gang, men skal hun sitte og dissekere hver eneste episode? Jeg tror kanskje ikke jeg har den typen humor som hun har. Setter større pris på komikere som kan skape noe eget i stedet for å harselere med andres ting (episode etter episode etter episode...)

Hvem ER egentlig Storm P? Er han kjent for noe spesielt, utenom dette programmet? Og: er det noen som synes antrekkene hans er fine? Jeg har aldri sett noe så stygt noengang som hans klær! Skal han være et moteikon?

Synes Alexandra er pen, men synd at hun ikke er så flink til å føre seg som en modell. Skjønner heller ikke hvorfor jeg ser på dette programmet, men av og til er det lite annet å ta seg til på mandagskveldene...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

folk her er så DUMMMMMMMMME!!

snakk om en mer ræva gjeng med negative dritt folk. amerika har over 500 millioner beboere, norge har ca 4 millioner, Kansje dere skjønner at budsjette blir da en smuuule anderledes en amerikas? hmmmm? stupid....

alle her er så syyykt typisk norske, rakker ned på alle som prøver og gjøre noe bra. Jante loven står som tattovert i pannen til folk. Vedder på alle som sitter her og gjemmer seg bakk pcen sine er misunnelige...

og hvis et kamra hadde fulgt dere hele dagen, hadde det nokk kommt flere enn en dum komentar folk kunne vridd og vendt på..

og brita er en stygg traktor lesbe som ikke greide og få seg ett liv etter at harry big brother ga henne sparken.

takk for meg;)

• Liker 1
Skrevet

Enig i at jeg blir litt lei Britas skriverier. Er det samme hver gang.

Ellers syns jeg denne sesongen er ekstremt dårlig.

Modellene er i utgangspunktet ikke særlig flatterende å se på

Noen av dem har begynnt å legge på seg 2-3 kilo???og Mona bare fortsetter å fore dem med potetgull!

Storm er en slik narr at jeg ikke har ord

Kvaliteten på bildene er rævva

Klippingen suger enda mer

Ingen av "modellene"har lært seg å posere, etter 5 programmer

Ingen av "modellene" har egentlig lært seg noen ting!

Og nå er det snart finale.....

:takke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

snakk om en mer ræva gjeng med negative dritt folk. amerika har over 500 millioner beboere, norge har ca 4 millioner, Kansje dere skjønner at budsjette blir da en smuuule anderledes en amerikas? hmmmm? stupid....

alle her er så syyykt typisk norske, rakker ned på alle som prøver og gjøre noe bra. Jante loven står som tattovert i pannen til folk. Vedder på alle som sitter her og gjemmer seg bakk pcen sine er misunnelige...

og hvis et kamra hadde fulgt dere hele dagen, hadde det nokk kommt flere enn en dum komentar folk kunne vridd og vendt på..

og brita er en stygg traktor lesbe som ikke greide og få seg ett liv etter at harry big brother ga henne sparken.

takk for meg;)

Det gjør vondt å lese det du skriver. Du har et seriøst behov for intensiv undervisning i norsk.

• Liker 8
Skrevet

takk for meg;)

Merkelig at de tidligere sesongene med NORSKE Top Model har holdt mye høyere nivå da?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er å lei av innleggene til Brita. Gøy i begynnelsen men ikke så morsomt lengre.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er å lei av innleggene til Brita. Gøy i begynnelsen men ikke så morsomt lengre.

Jo-oo, veldig morsomt :jepp::popcorn:

Skrevet (endret)

Jo-oo, veldig morsomt :jepp::popcorn:

Nei ;) Har gått lei

Endret av smalls
Skrevet

Jeg synes de er kjempemorsomme fremdeles!

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

takk for meg;)

Jeg visste at top model deltakere lurket rundt på KG! Ble du stemt hjem tidlig eller? :hakeslepp:

Skrevet

Finnes bildene fra tidligere sesonger samlet noe sted på nett? Jeg hoppa inn i midt i sesongen, og fikk litt hakeslepp over det elendige nivået på bildene, og skulle gjerne sammelignet med tidligere år.

Skrevet

Det gjør vondt å lese det du skriver. Du har et seriøst behov for intensiv undervisning i norsk.

hahaha sorry, jeg har dysleksi..no exscuse tho.

Annonse
Skrevet

Jeg visste at top model deltakere lurket rundt på KG! Ble du stemt hjem tidlig eller? :hakeslepp:

desverre nei, bare møkk lei negative nordmenn, som opprett holder janteloven i norge.

Skrevet

Hvorfor er det alltid noen som skal trekke frem den janteloven, når noe er dårlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes bildene fra tidligere sesonger samlet noe sted på nett? Jeg hoppa inn i midt i sesongen, og fikk litt hakeslepp over det elendige nivået på bildene, og skulle gjerne sammelignet med tidligere år.

Det har ligget litt på youtube tidligere ihvertfall.

Skrevet

desverre nei, bare møkk lei negative nordmenn, som opprett holder janteloven i norge.

Det er ikke janteloven som er problemet her. Jeg hadde vært like oppgitt om det var de amerikanske jentene som oppførte seg sånn... Og personlig så er det hele produksjonen i år som gjør meg irritert. Norsk Top Model har aldri vært noe særlig, sammenlignet med amerikanske/australske/canadiske f.eks, men i år er det ekstremt lavmål på ALT. Og som fotograf selv, så er jeg IKKE imponert over bildekvaliteten... Alt i år skriker budsjett og lavprioritet, bare for å dekke opp et hull i sendetabellen og selge litt reklametid..

• Liker 1
Skrevet

Vi må da få lov til å si at noe er dårlig når det er dårlig? Skal vi bare sitte å si hvor flott alt er og hvor proffe jentene er osv når det ikke stemmer? Dette er et forum og vi må få lov til å si vår mening uten at janteloven og sjalusi kortet skal bli dratt fram!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...