Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha tilbake Vendela og Jan Thomas!! Denne sesongen er så syk dårlig! Jeg har alltid likt Top model Norge men dette her er bare pinlig og amatør. Jeg irriterer meg over at Mona skal dulle så med jentene. De må jo få vite åssen den virkelige modellbransjen er. Mona er alt for snill. Også Storm da? vet hvor jeg skal begynne hen altså. Skjønner ikke hvorfor jeg ser på en gang,

Skrevet

Mona Grudt er så utroooolig dårlig programleder.

Marcel er kjedelig og Storm er bare krampe.

Og så bruker de kona til Marcel som instruktør. Hvilken ung voksen er det egentlig som ser opp til Mia Gundersen? Lite oppfinnsomt, men sikkert veldig lettvint og praktisk.

Javisst. Tv3 får to for prisen av èn :lol:

Ser heller fram til Britas "tankespinn" rundt siste episode :sjarmor:

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg taklet virkelig ikke Vendela, men Mona er så ufattelig falsk på skjermen, at jeg heller vil ha Vendela tilbake.

Storm er jo bare mer i veien enn noe annet. Faktisk så skjønner jeg ikke hvorfor han er der.

I den amerikanske Top Model så har dem jo Jay, og han styrer jo fotoshootene, kjefter på jentene, støtter dem. Storm bare er der nå og da...ja mer som en slags butler. Han kommer bare for å vekke dem, eller si ifra at de skal dra et sted....ellers er han jo ikke der.

Og sluttredigeringen er jo et kapittel for seg selv. Har dem satt ungdommer med dette som valgfag til å klippe og redigere? De bruker jo slike basic og utdaterte photoshop metoder for å "sprite" opp episodene.

JEG VIL IKKE SE MASSE EFFEKTER!! Jeg vil se photoshootene. Hvordan de lyssetter, hvordan de jobber... ikke bare masse effekter avbrutt av Mona stå å fortelle de at de må jobbe mer.

ENESTE grunnen til at jeg ser på det er fordi jeg syns Claudia er en spennende modell, men det er en grunn til at jeg har det på opptak og ser det senere mandag kveld eller tirsdag morgen...det er for å kunne spole forbi all mulig annet dritt de slenger inn i programmet.

ARGH!

Skrevet

Jeg finner ikke episoden fra i går på tv3 play, er det jeg som er teit eller ligger ikke der?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke episoden fra i går på tv3 play, er det jeg som er teit eller ligger ikke der?

Den var jo veldig forsinket, da. Men nå er den på plass. :)

Gjest sue84
Skrevet

Vet ikke om det er blitt nemt før her..

Men jeg reagerer litt på introen.. synest det er veldig dumt at de bruker bilder fra phootoshootene på introen.. er jo ganske lett og finne ut hvem som gå videre da.. Episoden fra igår feks, så viste jeg at hun, og hun og hun gikk vertfall videre. får bilder fra introene har ikke det vert phootoshoot av enda.. skjønner? noen andre som har tengt det samme?

hååper ikke noen blir sure for at jeg skriver dette da det kansje kan spoile litt? men da skal jeg raskt gå inn og redigere bort alt jeg skrev ;)

• Liker 5
Skrevet

Kjenner jeg blir flau og svett av å kun se EN episode.

Alt Mona Grudt sier er en dårlig oversettelse fra det Tyra Banks sier i ANTM. Og hun prøver så godt hun kan for å høres streng og bestemt ut, men det blir bare latterlig hele greia. :roll:

De klipper dårlig, og viser hvem som går videre, før avgjørelsen er tatt i episoden (som er nevnt ovenfor). :snurt:

(For dem som følger med på Paradise hotel, så er dette noe som går igjen der også, så tv3 gjør absolutt en fantastisk jobb med den klippinga :blink: )

Og en annen ting; Mia Gundersen. Greit nok at hun er flink som skuespiller og vet hva hun holder på meg, men en modell som skal 'posere' trenger vel ingen skuespillererfaring? Hva med å få inn folk i programmet som løftet det opp og ikke trekker det ned? Dette gjelder også Mona Grudt og Strom. :filer:

Skrevet

Vel, i ANTM så har de også gjerne acting-training. For modellene skal være i TV-reklamer, og for å lettere komme seg ut av skallet og gå inn i en rolle. Så det er ikke så fjernt. Men de kunne jo valgt en LITT mer dagsaktuell skuespiller... Men, Mia stiller vel opp gratis siden det er gubben hennes som er fotografen :P

Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte:

Lena-dukken og Katharina i bånd... Å herregud jeg holder på å le meg ihjel :skratte:

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg ler så jeg griner av Britas blogg... ikke tull engang. Gubben kom ut og lurte på hva som var galt siden tårene sprutet :skratte:

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet, og ler høyt :skratte:

Annonse
Skrevet

Tror faktisk at ingen av de som er igjen noen gang vil få seg jobb som model. Top Model lizzzom, :legrine::flagg:

Skrevet

Ser nå på Australias next top model. Også det er hundretusen ganger bedre enn norske. Skjønner ikke helt hva som har skjedd i år altså.

Skrevet

Synes han Storm er litt spesiell.... :popcorn:

Idag går reisen til Dubai!!

AnonymBruker
Skrevet

BEGYNNELSEN AV HVER EPISODE ER HELT LIK. Storm i kappe og jentene gjetter hvor og ha de skal mens de sitter i senga. WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...