Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra da det ble intenst med kun 10 modeller igjen på Top Model, håpet jeg bare at Charlotte ville ryke ut. Som du "Anonym-bruker" sa, er jeg rett og slett ikke enig. Claudia har jeg heiet på veldig lenge, og vært blant en av mine favoritter. Om det er en person som bør vinne, så er det henne. Hun har talent, og hun følger og er mer oppdatert på motefronten enn Charlotte, dessuten egner hun seg mye mer til å være det. Har ikke likt Charlotte, ettersom det eneste jeg ser ved henne er å fiske etter informasjon om hvorvidt hun står på et bra standpunkt eller ikke. Hun har vært en person som rett og slett ikke er hyggelig, og det liker jeg ikke. Jeg håpet hun ville ryke ut, for Maiken fortjente det enda mer enn Charlotte.. Heia Claudia! :rope:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig ingen av bildene var noe fine. Eller Maiken sitt var litt fint da, men bildet til Charlotte var ikke mye pent synes jeg. Det ene beinet så bare rart og laaangt ut mens den ene armen så også rar ut. Ingen bra "pose" Å den ene hånda til Claudia så også bare rar ut. Den som stikker ut.

Skrevet

På disse siste bildene så var jo faktisk Maiken og Claudia sine bilder best spør du meg :jepp:

Skrevet

Fikk ikke sove i kveld og oppdaterte meg på Top Model Norge på nettet.

Charlotte er en vinner!! Hun er vakker og vittig, og ikke minst virker hun tilstedeværende i sine omgivelser; som modell - som menneske - og som medmenneske til sine "medkonkurrenter!" I tillegg til hennes skjønnhet vil jeg si at hennes uttrykk for empati og vennskap med de andre jenter samt god kommunikasjon med oppdragsgivere, er suveren. Synes at norges neste top model skal være en som brenner for mote, utadvent/søt/hyggelig og et godt forebilde. Charlotte er alt det + top model utseende :-)

Håper Charlotte går "fur free"/uten pels. Ellers kan jeg ikke heie på henne. Tror hun er er rett norges neste top model til å si fra om slikt.

Jeg har ikke sett alle jentene i top model, de er sikkert alle veldig vakre, men jeg synes Charlotte skiller seg ur med skjønnhet og sjarm :-)

Heier på Charlotte!

Trodde lenge at dette var ironisk ment, men skjønte til slutt at det ikke var det gitt... Hmm, kan ikke si jeg er fult så enig i dette her. Men hver sin smak :)

Skrevet

Og da kan du selvfølgelig vise til en fin liten link?

Du vil ha dokumentasjon på ABs personlige mening?

Jeg heier fremdeles på Claudia, hun er den eneste jeg kan se for meg hevde seg internasjonalt.

• Liker 1
Skrevet

Du vil ha dokumentasjon på ABs personlige mening?

Jeg heier fremdeles på Claudia, hun er den eneste jeg kan se for meg hevde seg internasjonalt.

Haha! Bra noen passer på! Litt dyslesbisk her altså :fnise: Jeg leste "Charlotte vinner" i stede for "Charlotte er en vinner" ...og det blir jo en vesentlig forskjell. Da kan man glemme linketterlysning :fnise:

Skrevet

Hvor har dere sett bildene hen?? Jeg så ikke at de viste bildene fra siste photoshoot jeg!

:klo:

Gjest Consensio
Skrevet

Hvor har dere sett bildene hen?? Jeg så ikke at de viste bildene fra siste photoshoot jeg!

:klo:

Les lengre opp og følg linken, så får du se bildene :)

Skrevet

Les lengre opp og følg linken, så får du se bildene :)

Tusen takk! Så ikke det jeg! :ler:

Hm.. Jeg syntes Maiken sitt bilde var råstilig!! Men hun så kanskje ikke nok..hva var det de skulle se ut som.. uskyldig? Hun så litt streng, flott sterk og veltrent ut istedet. :ler: Men jeg likte det bildet best!

Caudia sitt bilde var litt rart egentlig, så kunstig.

Charlotte sitt bilde var kult. :sur:

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bildene av Claudia og Charlotte fra phootoshooten i morgen ligger på side2.no nå, hvis noen vil se. :)

Skrevet

Bildene av Claudia og Charlotte fra phootoshooten i morgen ligger på side2.no nå, hvis noen vil se. :)

Takk, der synes jeg Cahrlotte sitt bilde var best.

:sur:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tydelig at Signe enda er sur pga de klippet henne kort, men i følge Storm var jo håret så ødelagt at det bare måtte av.

Dette sier Storm:

Håret hennes var ødelagt og vi hadde ikke noe annet valg enn å klippe det kort. En modell må kunne håndtere alle mulige frisyrer og stiler. Hvis hun tror at hun bare kan gjøre suksess med langt lyst hår, bør hun heller flytte til Florida og satse som glamourmodell, sier han til Seher.no

Jeg synes Signe sutrer fælt mye altså. At hun går til media å suter over at de klippet henne kort og at de gjorde henne stygg er litt teit. Jeg kan skjønne ikke alle liker å få kort hår, men takler man ikke det og skal sutre så mye som Signe ha gjort, så bør man ikke bli modell mener jeg da.

Skrevet

Og hvorfor kunne de ikke satt på henne extensions da? De gjør det støtt og stadig på ANTM. Men de hadde vel ikke råd...

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor kunne de ikke satt på henne extensions da? De gjør det støtt og stadig på ANTM. Men de hadde vel ikke råd...

Ja å på ANTM blir også noen klippt kort. Hvis man ikke takler å ha kort hår, så burde man heller ikke bli model vel? Jeg synes ikke Signe har noe å klage for jeg da.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Yeay imorgen er det finale.

Om de rette er der? Claudia har aboslutt noe å gjøre i en finale. Vært min favoritt fra dag 1. Hun er søt, litt keitet og snål. Jeg liker det. Og hun gjør det alltid bra på shooten samt at hun vet hva bransjen er for noe og har en kul stil.

Charlotte? For en skrue. Selvinnsikt? Not so much. Påtatt falsk selvtillit har hun nok av. Men dumboørene blir hennes bane så hun vinner ikke. Og stilen hennes er *auch*

Skulle gjerne sett Maiken der sammen med Claudia. Maiken var ikke noe spesiell, men hun gjorde en del gode poser.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tydelig at Signe enda er sur pga de klippet henne kort, men i følge Storm var jo håret så ødelagt at det bare måtte av.

Dette sier Storm:

Håret hennes var ødelagt og vi hadde ikke noe annet valg enn å klippe det kort. En modell må kunne håndtere alle mulige frisyrer og stiler. Hvis hun tror at hun bare kan gjøre suksess med langt lyst hår, bør hun heller flytte til Florida og satse som glamourmodell, sier han til Seher.no

Jeg synes Signe sutrer fælt mye altså. At hun går til media å suter over at de klippet henne kort og at de gjorde henne stygg er litt teit. Jeg kan skjønne ikke alle liker å få kort hår, men takler man ikke det og skal sutre så mye som Signe ha gjort, så bør man ikke bli modell mener jeg da.

Det er vel 3. gangen hun sutrer til seher.no om det håret :fnise:

Er enig i at det var grimt, men makan til sutring i media da!

Syns ikke hun ser modellaktig ut overhode, så skjønner godt at hun ikke blir nedrent av tilbud. Er ingenting ved henne, what so ever, som minner meg om en modell. :lete:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Signe burde egentlig vært skinna. Håret var jo helt hærpa. Hehe leste vel et sted at hun ikke hadde gått ut av døra hjemme før hun hadde bleket det og fått satt på løshår. Da har du ikke helt troa på deg selv :fnise:

Skrevet

Ja å på ANTM blir også noen klippt kort. Hvis man ikke takler å ha kort hår, så burde man heller ikke bli model vel? Jeg synes ikke Signe har noe å klage for jeg da.

På ANTM klipper de håret kort på de som kler det, og de klipper frisyrer som kler ansiktet deres. Signe er veldig rund og barnlig i ansiktet, og burde aldri hatt en kort frisyre. Hun burde hatt noe oppklippet, rocka, skulderlangt/assymetrisk som ga ansiktet hennes mer edge, gjorde henne litt røffere.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

På ANTM klipper de håret kort på de som kler det, og de klipper frisyrer som kler ansiktet deres. Signe er veldig rund og barnlig i ansiktet, og burde aldri hatt en kort frisyre. Hun burde hatt noe oppklippet, rocka, skulderlangt/assymetrisk som ga ansiktet hennes mer edge, gjorde henne litt røffere.

Så du hvor slitt håret hennes var eller? Så ut som gammal tørr halm. Hadde ikke funka å gjøre noe mer med det.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Ja men uansett så passer det seg ikke å klage over det når man blir klippet kort i denne bransjen. Signe har ikke gjort annet enn å klage. De stylistene, designeren osv bryr seg ikke om du ikke liker frisyren eller ikke. Hadde hun holdt på slik i New York f.eks, så hadde hun sikkert fått sparken fra modellbyrået hun jobbet for.

Å som har blitt sagt her, så var håret hennes helt ødelagt fra før av.

Endret av Linda sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...