Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg dør av Brita sitt inlegg om mandagens episode! Fantastisk hvordan hun får Charlottes besatthet så bra skrevet :ler: :ler:

Nei, Jeg håper Charlotte havner i finalen, for at så Claudia banker hun ned i støvlettene. Bare så hun kan klikke litt mentalt :ler: Charlotte virker litt småpsykotisk om å vinne Top Model. Virker jo som om hele verden hennes går under dersom hun ikke vinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det allerede blitt spoilet her på KG hvem som vinner...? :klo:

Ellers, jeg har ikke sett alle episodene, men er det ikke sånn at den som vinner er den som blir LaMote sitt ansikt på den nye strømpebuksekolleksjonen? For i såfall har den lokale Prixbutikken min allerede annonsert vinneren...

AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg vet har det ikke blitt spoilet noe her på KG.

Når det gjelder den LaMote-greien så trodde jeg det var den som gjorde det best i den spesifikke fotoshooten som skulle bli den nye kampanjens ansikt, og ikke nødvendigvis vinneren av Top Model. Men mulig at jeg tar feil. :vetikke:

Skrevet

(...)

Ellers, jeg har ikke sett alle episodene, men er det ikke sånn at den som vinner er den som blir LaMote sitt ansikt på den nye strømpebuksekolleksjonen? For i såfall har den lokale Prixbutikken min allerede annonsert vinneren...

Jeg trodde det, men.. huff.. det kan de jo ikke gjøre!? Jeg skal ikke handle strømpiser på prix de neste ukene.

Skrevet

Hun har vel hatt reklamen for LaMote rett før programmet starter også.. jeg tenkte på det for en stund siden, så jeg tror det er den som vant utfordringen som ble den nye kampanjens ansikt.. ellers hadde det vært merkelig :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det ble spoilet før sesongen startet. Men jeg håper i det lengste at hun ryker snart så finalen kan bli spennende. Og så håper jeg at de ikke gjør det så gjennomsiktig at finalen blir "den snille mot den slemme" hvor den snille vinner. Synes de gjør det sånn nesten hvert år. Da er det bedre med to "snille" eller to "slemme" i finalen. Men i år er det jo bare Charlotte som blir fremstilt som bad girl. De har jo noe i hver eneste episode om hvor høye tanker hun har om seg selv. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Men hvem av dem var det som vant den LaMote-utfordringen da...? Husker ikke det, jeg :sjenert:

-AB, kl 01:57

Skrevet

Hun som fortsatt reklamerer for de på begynnelsen av hver episode. Hun mørke med kortkort hår (husker ikke hva hun het)

Skrevet

Hun som fortsatt reklamerer for de på begynnelsen av hver episode. Hun mørke med kortkort hår (husker ikke hva hun het)

Alexandra.

AnonymBruker
Skrevet

Alexandra.

Jeg skulle akkurat til å si at jeg er glad jeg ikke husker hvem som vant den konkurransen. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

De er vel ikke dumme nok til å spoile i introen? Eller? Jeg håper Claudia vinner, hun er i en klasse for seg. Hun er egentlig ganske "vanlig" utseendemessig, men får alltid veldig bra bilder. Charlotte får jeg inntrykk av bare er med for intrigenes skyld. Tipper Maiken ryker i kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt modellpotensialet i Maiken. Syns ikke hun er så elegant. Også er hun vel litt i største laget? Kanskje det bare er klærne eller måten hun ter seg på, men jeg ville ikke betegnet henne som en tynn jente.

Tro Claudia vinner, hun er dritstygg "IRL", men fin og spennende på bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke Claudia er dritstygg, hun har en helt spesiell utstråling, minner om en vampyr- syns hun er vakker.. ellers heier jeg på Alexandra :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke Claudia er dritstygg, hun har en helt spesiell utstråling, minner om en vampyr- syns hun er vakker.. ellers heier jeg på Alexandra :goodbye:

Hun er vakker i modellsammenheng ja, men neppe en jente som er ettertraktet hos guttene feks.

Husker jeg satt og så en av de første episodene av TM. Claudia var på skjermen og snakket, og typen min kom inn i rommet. Kommentaren hans var sjokkert "Æsj, hun var stygg ass! Hun kan vel ikke vinne en modellkonkurranse?".

Spesielle utseender er bra da, så jeg håper hun vinner!

AnonymBruker
Skrevet

Alexandra, ja... syns hun ser veldig feminin ut, syns hun passet veldig bra med superkort hår :jepp:

Det er ikke hun som er "utstilt" på Prix'en her, men en av de andre som fortsatt er med. Hmmm.

Etter å ha lest gjennom hele tråden, må jeg si meg enig med mange av dere andre. Mer amatørmessig tv skal man lete lenge etter, og jeg gremmes over at jeg før idag tenkte "oi! Ikveld er det Top Model!" ....

Skrevet

Hun har vel hatt reklamen for LaMote rett før programmet starter også.. jeg tenkte på det for en stund siden, så jeg tror det er den som vant utfordringen som ble den nye kampanjens ansikt.. ellers hadde det vært merkelig :vetikke:

Jeg har sett to LaMote reklamer, en med Aleksanda og en med Maiken... Så.. Spenningen er fortsatt på topp ;) (hvis den noen sinne har vært der i denne sesongen...)Av de som er igjen er det kun Claudia som er den verdige vinneren. Men det blir for lett og gjennomsiktig hvis hun vinner hele greia... Så vi legger nok til en eller annen tvist, også kommer hun på andre plass, men kommer til å få alle oppdragene uanset... :P

AnonymBruker
Skrevet

Hun er vakker i modellsammenheng ja, men neppe en jente som er ettertraktet hos guttene feks.

Husker jeg satt og så en av de første episodene av TM. Claudia var på skjermen og snakket, og typen min kom inn i rommet. Kommentaren hans var sjokkert "Æsj, hun var stygg ass! Hun kan vel ikke vinne en modellkonkurranse?".

Spesielle utseender er bra da, så jeg håper hun vinner!

Hun er alt annet enn stygg, hun er ikke bare modellvakker men naturlig pen og har utstråling, finnes ikke stygg.

Gjest Consensio
Skrevet

Nå er det mange som syns Claudia er ei vakker jente da, så bare fordi noen syns hun er stygg betyr jo ikke at hun ER stygg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...