Gjest BabyBlue Skrevet 30. mars 2011 #582 Skrevet 30. mars 2011 desverre nei, bare møkk lei negative nordmenn, som opprett holder janteloven i norge. Janteloven har da ikke en dritt å gjøre med diskusjonen som pågår om top model? Sutringa her kommer av at vi synes kvaliteten har gått til buns siden forrige sesong, og at det er særdeles dårlig i forhold til ANTM. Det er det samme som å skrike ut om janteloven hvis jeg klager på en cd jeg synes var ræva - noe som blir en smule idiotisk. Janteloven går på hakk i plata i dette forumet Lær dere hva som ligger bak ordet før dere begynner å mase.
Gjest Passing by Skrevet 30. mars 2011 #583 Skrevet 30. mars 2011 desverre nei, bare møkk lei negative nordmenn, som opprett holder janteloven i norge. Janteloven? Fordi at vi syns programmet er dårlig? Jentene som deltar hadde fortjent et bedre konsept enn dette, mener du det er uttrykk for janteloven? 2
Sol79 Skrevet 30. mars 2011 #584 Skrevet 30. mars 2011 Heldigvis er det frivillig å lese bloggen til Brita. Om man er lei recapene hennes, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor man bruker tid på å lese de. Personlig, så syns jeg recapene er bedre enn selve tv-serien. Om man ser bort i fra at Mona, Storm, Marcel og Mia ikke akkurat er top model-bransjefolk, så er edt i hovedsak klippingen/redigeringen av programmet jeg syns er fantastisk dårlig - og akkurat det har da ikke noe med et stort budsjett å gjøre. Og hvorfor drar de til et nytt sted for å ha fotoshoot hver uke, mens dømmingen foregår her hjemme? Det er jo bare forvirrende, og ikke minst irriterende. Modellene er i utgangspunktet ikke særlig flatterende å se på Noen av dem har begynnt å legge på seg 2-3 kilo???og Mona bare fortsetter å fore dem med potetgull! Flere som har gjort det i ANTM også, men da har de fått beskjed om å passe vekten. Har sett på reprise av noen av de første sesongene nå, og der ble de til og med veid!
smalls Skrevet 30. mars 2011 #585 Skrevet 30. mars 2011 Heldigvis er det frivillig å lese bloggen til Brita. Om man er lei recapene hennes, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor man bruker tid på å lese de. Personlig, så syns jeg recapene er bedre enn selve tv-serien. Jeg leser ikke bloggen hennes mer Det er ikke så morsomt at jeg ler så tårene spruter akkurat, Ja det var litt morsomt i starten men gikk lei.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #586 Skrevet 1. april 2011 Heh.... Ved en ren tilfeldighet fant jeg FB-profilen til en av jentene. Og dermed til resten. Og jeg er rimelig sikker på hvem som vinner nå.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #587 Skrevet 2. april 2011 I de tidligere sesongene har det stort sett vært sånn at den som fremstår som mest "bitchete" er den som blir nummer to. Har sikkert noe med dramaturgien å gjøre, at folk skal bli engasjert i finalen og håpe at den "snille" vinner. Ut fra alle klippene der Charlotte skryter uhemmet av seg selv tipper jeg at hun blir nummer to. Sikkert ikke tilfeldig hva de tar med.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #588 Skrevet 2. april 2011 Skulle ønske hun som ble spoilet som vinner her på KG før sesongen startet kunne ryke ut snart... det har ødelagt litt av sesongen synes jeg, men håper i det lengste at det er en annen vinner så det blir litt spenning på slutten.
Gjest Silvermist Skrevet 4. april 2011 #589 Skrevet 4. april 2011 Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke får se bildene dommerene kommenterer under utstemmingen. De kommenterer ett og ett bilde, men hva/og hvem de kommenterer, nei det er visst ikke så viktig
loffen Skrevet 4. april 2011 #590 Skrevet 4. april 2011 Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke får se bildene dommerene kommenterer under utstemmingen. De kommenterer ett og ett bilde, men hva/og hvem de kommenterer, nei det er visst ikke så viktig Sikkert fordi vi ikke skal kunne gjette hvem de sender hjem før Mona gjør det så superspennende helt på slutten! :gjeiper:
Gjest Silvermist Skrevet 4. april 2011 #591 Skrevet 4. april 2011 Ja, skikkelig superduperspennende...eller ikke Hele programmet er tragisk...har ikke sett de siste ukene, kikket såvidt innom på slutten nå, gjesp!
Gjest Silvermist Skrevet 4. april 2011 #592 Skrevet 4. april 2011 Mener at man får se bildene de kommenterer på ANTM, og det er ikke akkurat mindre spenning under utstemmingen der.. Nei, jeg gir opp hele programmet, det er så utrollig dårlig denne sesongen.
smalls Skrevet 5. april 2011 #593 Skrevet 5. april 2011 Haha denne sesongen er så dårlig Men allikavel så ser jeg på. Kan ikke ho Charlotte ryke snart!?
MarianneE Skrevet 5. april 2011 #594 Skrevet 5. april 2011 har igrunnen gitt opp hele programmet jeg. Ble bare for dumt!
Gjest Passing by Skrevet 5. april 2011 #595 Skrevet 5. april 2011 (endret) Haha denne sesongen er så dårlig Men allikavel så ser jeg på. Kan ikke ho Charlotte ryke snart!? Hun kan ikke ryke, hun er jo den eneste som lager noe engasjement, da tenker jeg på hennes veslevoksne, bedrevitende kommentarer som irriterer vettet av oss. Det er jo null liv i resten av gjengen, ikke noe drama. Endret 5. april 2011 av Passing by
smalls Skrevet 5. april 2011 #596 Skrevet 5. april 2011 (endret) Hun kan ikke ryke, hun er jo den eneste som lager noe engasjement, da tenker jeg på hennes veslevoksne, bedrevitende kommentarer som irriterer vettet av oss. Det er jo null liv i resten av gjengen, ikke noe drama. Sant nok. Er bare så lei av Charlotte Jeg heier på Claudia og Maiken. Endret 5. april 2011 av smalls
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #597 Skrevet 5. april 2011 Claudia er min soleklare favoritt. Ellers synes jeg alle jentene har vært, og er, flotte. Selve produksjonen er helt klart dårligere enn tidligere sesonger av norske og skandinaviske top model. Hvis de har tenkt å lage flere sesonger bør de nok ha en nøye evaluering av denne, for å se hva som kan gjøres bedre og hva som ikke fungerte.
desperate Skrevet 5. april 2011 #598 Skrevet 5. april 2011 De burde lese denne tråden før de lager ny sesong
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #599 Skrevet 5. april 2011 Er nok ikke dumt å lytte til seerne, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå