Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en tråd for oss som vil diskutere norske top model :filer:

Da starter det imorgen :rope: 20:30 :popcorn: :popcorn:

Flere som skal se på? Jeg gleder meg veldig, spennende med ny programleder også :jepp:

Skrevet

Jeg skal se på! Gleder meg :)

Skrevet

Tror jeg skal se ja,ekstra gøy da vi kan jabbe om det her også :).

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Inga Maurstad hadde et interessant utseende (intense øyne), det samme gjelder Bambie Vaage (fine lepper og krafig kjeve). Utenom det var de fleste ganske... kjedelige?

Signe så veldig selvsikker ut. Lurer på om hun blir sesongens dramaqueen?

Forresten: Er det noen av deltakerne som henger på KG? Ikke umulig :lur:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gleder meg! :popcorn:

I starten synes jeg egentlig alle deltagerne ser litt kjedelig ut, men det pleier å komme seg ganske fort :fnise:

Skrevet

Jeg skal se! Storfornøyd med at mannen har fast trening på mandager kl 20.00 fremover, da blir det ingen surmuling når jeg tar over TV'en :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Ut fra bildene der synes jeg Claudia skiller seg litt ut jeg da, men det er uansett noe helt annet å få se de i modell-settingen. Men synes hun ser spennende ut!

Skrevet

De har jo aldri med pluss size modeller i Norge?? Hun ene ser ganske lav ut, hun iraneren det er det eneste. Resten er supertynne og høye.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne følge med, norsk top model er alltid latterlig.. :D

Skrevet

Jeg syns ikke det ser ut til at det er blirr gjort så mye drastiske endringer med hår osv, når man ser på pressebildene da.. For de er vel tat etter rop model?

Skrevet

Jeg er mest spent på hvordan det blir med ny programleder, jeg. Sikkert mye bedre.. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg er mest spent på hvordan det blir med ny programleder, jeg. Sikkert mye bedre.. :gjeiper:

Ingenting kan bli verre enn Vendela, så programledere tar jeg med stor ro :)

Endret av pandabear
  • Liker 1
Skrevet

Claudia har jeg møtt live. Hun har meget sært/spesielt utseend og jeg KJEMPE høy! Tror absolutt hun kommer til å komme langt.

• Liker 1
Skrevet

Forresten: Er det noen av deltakerne som henger på KG? Ikke umulig :lur:

Det var et innlegg her for en mnd tid siden om ei jente som lurte på om noen kom til å grave opp dritt om henne nå som hun ble "kjendis" kanskje det er en av dem? :popcorn:

Uansett, jeg gleder meg :foto:

Skrevet

Ingenting kan bli verre enn Vendela, så prog, tar jeg med stor ro :)

Det er det jeg mener :fnise:

Skrevet

Er det forresten bare jeg som syns de velger litt gamle jenter? Syns de godt kunne hatt med flere under 18!

• Liker 1
Skrevet

jo, jeg vil påstå disse jentene er lavere enn "de skal være".

utifra bildene synes jeg Sarah Gindel Jabang, Inga Maurstad og Darja Barannik er de mest spennende, men det gjenstår å se :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...