Gjest Anna Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Har kjempelyst å prøve penisring.... Synes det ser veldig deilig ut, men det er o en jungel der ute. Vanskelig å vurdere ut i fra det som står i nettbutikkene Har noen av dere forsøkt penisring under samleie? Hvordan var det? Funker stimuleringen av klitoris slik reklamen lover? Og vil noen anbefale et spesielt produkt? Håper noen vil dele noen erfaringer
spinnwild Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor vil du prøve penisring? er det mest for ham, hun eller begge? Vanskelig for noen utenforstående å vite hva dere vil ha... Selv har jeg ikke prøvd penisring med stimulering for henne og kan derfor ikke gi noen råd der... Men trur nok det bare er å prøve seg fram... For å høre andres erfaringer med spesifike penisringer, sjekk produkttestene hos Kondomeriet her
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Har en som ligner denne- den er kanon bra! http://www.kondomeriet.no/produkt/el-torro-penisring/16086102
Gjest HunterLady Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Ingen av penisringene jeg har prøvd har vært bra. De stimulerer klitten dårlig. Også synes jeg det ser så vondt ut for penisen og ballene til typen!! Huff. Nei, det er jeg som må lide under sex, ikke han!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Hvordan fungerer den, egentlig? Festes den rundt penisroten?
Gjest HunterLady Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hvordan fungerer den, egentlig? Festes den rundt penisroten? Ja, den trekkes over penis og skal sitte stramt ved roten. På de fleste ringer er det en ekstra ring til ballene også. Den fungerer slik at penis blir ekstra hard fordi blodet "blir sittende fast". Penis svulmer opp og blir større. Den blir også mer sensitiv. Endret 8. februar 2011 av HunterLady
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå