Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Fortiden singel og valgt det selv etter en liten pause fra alt som heter mannfolk. Men ja nå føler jeg virkelig for å treffe noen igjen. Men nettdating? Er det helt håpløst? Ser det koster en del penger for å tilgang på slike sider. Gidder jo ikke å bruke penger på noe som kanskje bare fører til at jeg gremmes... har prøvd tidligere et par dagers gratis prøveperioder, men grøsser av en del profiler. Jeg fikk helt neller av en del profiler. En og annen bra var det jo så absolutt, men er det verdt å bruke penger på??
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg personlig synes ikke det.. Hverken jeg eller noen av mine venninner har hatt noe hell på nettdating, og vi er ganske normale oppegående jenter om det skulle være noen tvil om det Ei av mine venninner chattet lenge med en fyr som viste seg å være en total løgner på alle punkter, løy om alt fra hvor mange barn han hadde til hva han jobbet med. Sykt! Det avgjorde å stenge profilen for hennes vedkommende i allefall. Jeg har hatt noen vellykkede dater, men siden jeg liker å ta ting rolig har jeg ofte blitt forbigått til fordel for den neste på listen som har vært mer interessert i forhold snarest mulig, eller diskutere en eventuell fremtid sammen. Jeg liker å kjenne folk lenge in real før det blir aktuellt. Men for noen fungerer det nok.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Om det fungerer for deg vet du ikke før du har prøvd det. Jeg vet om begge tilfeller, hvor det har gått veldig bra, og hvor det har vært helt bortkasta, bare truffet på tullinger.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Ja det er det med disse "agressive" nettdaterene. Som hele tiden kjører offensivt ut og dater det de kan for å finne supermatchen, men kanskje de glemmer å se personen bak før de haster videre til neste. Jeg testet ut nettdating for 10 år siden. Da det var ganske nytt. Og da hadde jeg flaks og møtte en flott mann. Men jeg føler nettmarkedet har endret seg. yeye - jeg er for bra for å få rundt her singel, så det dukker sikkert opp noe på mer normale måter
L. Kennedy Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Nettdating er greit for bekreftelse eller noe uforpliktende, men å finne noe varig tror jeg du vil slite mer med
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Nettdating er greit for bekreftelse eller noe uforpliktende, men å finne noe varig tror jeg du vil slite mer med Da sparer jeg heller de penga. Er litt ferdig med leketøy og savner noe seriøst (selv om jeg foreløpig beholder den fineste leken min en liten stund til )
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Jeg prøvde nettdating en stund.. Jeg endte opp med en stalker som det tok 2 politanmeldelser for å bli kvitt, hjelp og aldri mer. Nå er jeg lykkelig sammen med en mann jeg traff på en konsert der yndlingsbandet vårt spilte
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Nettdating er greit for bekreftelse eller noe uforpliktende, men å finne noe varig tror jeg du vil slite mer med Snakk for deg sjøl. Jeg møtte mannen i mitt liv og har termin med vårt første barn om ikke lenge, så komplett umulig er det ikke 3
LetThemEatCake Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Jag har aldrig testat netdejting själv, men jag tror definitivt att det kan vara värt ett försök! Där är ju de flesta väldigt målinriktade när det gäller partner och urvalet är hur stort som helst. Som regel känns det ju även lite "renare" än att ragga på krogen då man är edru. Dessutom är det ju väldigt lätt att avfärda folk man inte gillar!
L. Kennedy Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Snakk for deg sjøl. Jeg møtte mannen i mitt liv og har termin med vårt første barn om ikke lenge, så komplett umulig er det ikke Ja, jeg snakker for meg selv, og de historiene jeg har hørt. Jeg har aldri sagt noe om at det er umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå