Gjest Chriselia Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Hvordan du driver din mann til vanvidd!! Si aldri hva du egentlig mener. Noensinne! Vær tvetydig. Alltid! Gråt,og gråt ofte. Fortell ham at det er hans skyld. Få han til å be om forlatelse for alt mulig. Se han dypt inn i øynene og le. Bli sint på han for den minste ting..selv positive ting. Vær langsint. Prat om mensen og se hvordan han krymper seg. Be om å bli oppringt hele tiden for at han skal fortelle deg hvor mye han elsker deg. Når han gir deg komplimenter,oppfør deg paranoid. Misforstå alt. Skvaldre. skvaldre om alt mulig rart. Kom alltid for sent. Skrik over deg dersom han kommer for sent en gang. Snakk om dine x-kjærester. Påpek forskjellene mellom dem og han. La han gjette seg til hva du vil og bli sint fordi han gjettet feil. Dans rundt han og syng "I Will Survive". Syng høyt og skingrende. Beskriv inngående ulovelige aborter. Led han så inn på noe som for han til å tenke på sin mor eller søster. Klag konstant på at du er for tykk. Spør han. Uansett hva han svarer;gråt! Bli intressert i menn fra hans omgangskrets. Pass på å skape problemer. Få han til å tvile. Forvirring er en fin greie. Kritiser hans måte å kle seg på. Kritiser hans musikksmak. Kritiser hans frisyre. Forsøk å forme han. Forsøk å forandre han. Lat som du er intressert. Når du har han i fella,ignorer han fullstendig. Når han gjør et feil valg, la han aldri få glemme det. Skyld alltid på PMS. Overanalyser alt.
Gjest Chriselia Skrevet 25. oktober 2003 #4 Skrevet 25. oktober 2003 Crap!!!!! :o Spøk kanskje?????? !!!!!!! :o Jepp Fikk den på mail fra en vennine. Ganske mye sprøtt,sant?
Gjest Leah Madeleine Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 Du Chriselia, du Chriselia Blir ikke helt klok på den humoren din, jeg.. Kan jeg spørre hvem som har sendt deg denne på mail?? *lurer veldig på hvem som har en slik humor og klarer å smitte den over på lille bærumspiken vår *
Maxine Grey Skrevet 25. oktober 2003 #6 Skrevet 25. oktober 2003 Jaja! Det verste er at denne typen finnes, og at noen faktisk går i denne fella. Trist!
Gjest Vega Skrevet 25. oktober 2003 #7 Skrevet 25. oktober 2003 Den med å danse til I will Survive - den likte jeg virkelig... helt genial jo. Skal se om jeg har låta på pcen. Kjeder meg...
Gjest Chriselia Skrevet 25. oktober 2003 #8 Skrevet 25. oktober 2003 Den med å danse til I will Survive - den likte jeg virkelig... helt genial jo. Skal se om jeg har låta på pcen. Kjeder meg...
Gjest Chriselia Skrevet 25. oktober 2003 #9 Skrevet 25. oktober 2003 Du Chriselia, du Chriselia Blir ikke helt klok på den humoren din, jeg.. Kan jeg spørre hvem som har sendt deg denne på mail?? *lurer veldig på hvem som har en slik humor og klarer å smitte den over på lille bærumspiken vår * *kremt* Fikk den av søsteren til kjæresten min Synes en del av de er litt stygge,men..
Gjest Chriselia Skrevet 25. oktober 2003 #10 Skrevet 25. oktober 2003 Jaja! Det verste er at denne typen finnes, og at noen faktisk går i denne fella. Trist! Trist at det finnes typer som går i denne fella. Like trist er det at det er Kvinner og menn som "drar" partneren sin inn i en slik felle,for at han/hun skal få dårlig selvtillit og den parten som driver med dette kan "heve" seg over den andre.. Litt klønete skrevet,men jeg håper du skjønte hva jeg mener..
Catzy Skrevet 25. oktober 2003 #11 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg tror faktisk jeg vet om opptil flere jenter som faktisk gjør et par av disse punktene. Aner ikke hvorfor. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå