SurSilden Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hei. I morgen går jeg inn i min 4 uke i eurodiet. Jeg klarer ikke mer. Jeg blir kvalm av og spise produktene, rett og slett fått nok. Har gått ned 9 kg siden jeg begynte, skal inn å veie meg 15 februar. Har 11 kg igjen å miste. Jeg har sååå lyst på en skive med gulost. Idag har jeg klart å få i meg en sjokolade og en halv pose med soya nøtter. Noen andre eurodiettere som har opplevd det samme? hva gjorde du? Eller noen som vet hva jeg bør gjøre? Er virkelig fortvilet, mistet alt av motivasjon.
Tullepia Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hei. I morgen går jeg inn i min 4 uke i eurodiet. Jeg klarer ikke mer. Jeg blir kvalm av og spise produktene, rett og slett fått nok. Har gått ned 9 kg siden jeg begynte, skal inn å veie meg 15 februar. Har 11 kg igjen å miste. Jeg har sååå lyst på en skive med gulost. Idag har jeg klart å få i meg en sjokolade og en halv pose med soya nøtter. Noen andre eurodiettere som har opplevd det samme? hva gjorde du? Eller noen som vet hva jeg bør gjøre? Er virkelig fortvilet, mistet alt av motivasjon. Kutt ut dietten med det samme! Spis heller en skive med vita hjertego ost, og så kan du gå i gang med å lage en sunn ukemeny.
SurSilden Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja, tenkte på det. Samtidig er det noe i meg som ikke klarer å slutte. Bare at jeg tenker på en skive med gulost gir meg dårlig samvittighet :gjeiper: Eurodiet koster jo også en del. Brukte 4000,- på mat. Nei, nå føler jeg at jeg ror rundt grøten
Tullepia Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Ja, tenkte på det. Samtidig er det noe i meg som ikke klarer å slutte. Bare at jeg tenker på en skive med gulost gir meg dårlig samvittighet :gjeiper: Eurodiet koster jo også en del. Brukte 4000,- på mat. Nei, nå føler jeg at jeg ror rundt grøten Du skal ikke ha dårlig samvittighet for ei sunn skive med sunn ost! Jeg forstår at det er surt å la så mye penger gå til spille, men de går jo rett i dass allerede. Neste gang du er inne til sjekk/veiing så ta opp problemene du har. Du skal ikke bli kvalm av mat. Du kan bytte ut produktene med hjemmelagede varianter (spise egg, nøtter, kjøtt, fisk og annet godt). Ta kontakt med lege hvis problemene ikke gir seg. Ønsker deg lykke til og håper at du føler deg bedre snart.
SurSilden Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Takk for støtte Jeg har nå sendt mail til legen min som har ansvar for meg under dette. Så håper på svar i morgen, så får vi se hva legen sier.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jeg ønsker ikke å ta motet fra deg, men hvordan har du tenkt å holde vekta når du omsider når målet ditt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå