Hu derre_ Skrevet 1. august 2011 #41 Skrevet 1. august 2011 (endret) Jeg har troen på supermat, spesielt Ambla-C og chlorella, og kosttilskuddet fra Pure Planet (siden jeg har et såpass ensidig kosthold). Når jeg startet med dette hadde jeg veldig uren hud på kinnene. Etter noen uker var dette helt borte. Da hadde jeg prøvd ALT. Til og med ting på resept fra legen. I tillegg fikk jeg noen pigmentflekker i sola trolig pga p-pillen. Disse er nå borte. Jeg sverger spesielt til chlorella. Vi får i oss masse giftstoffer (tungmetaller, amalgam, gift fra medisiner(paracet f.eks), etc) hver dag. Denne gjør så jeg får overskudd, en veldig glødende hud, og en bedre fordøyelse. Ja, jeg kunne vel kjøpt inn mat som inneholdt dette, men i hvilke butikk får man kjøpt alger, og det ville kostet omtrent like mye som en boks med f.eks chlorella. På Iherb, så koster det mye mindre enn i helsekostbutikkene her i Norge også. Love it. Endret 1. august 2011 av Hu derre_
Hu derre_ Skrevet 1. august 2011 #42 Skrevet 1. august 2011 Supermat er ikke oppskrytt. Man VET jo at dette inneholder betydelig mer næring enn vanlige grønnsaker feks. Jeg har drevet med supermat i ca 1 år, og er veldig fornøyd. Jeg merker forskjell på huden, og spesielt merker jeg det på energien og overskuddet. Men dere som ikke tror på dette, det er dokumentert og forsket på dette her. Bruker du chlorella som en detox innimellom, eller året rundt? Chlorella leste jeg et sted, er en ting som er forsket mest på, så nei jeg tror ikke dette er tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå