Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

TS her. Tuuusen takk for et utrolig godt svar :-) Når jeg leser om dine fantastiske resultater, har jeg nå bestemt meg for å prøve. Men er fremdeles litt usikker på hva jeg skal begynne med. Tenkte å bestille på Supernature.no, men det er fryktelig dyrt, men trygt. Er Iherb.com er seriøs butikk? hvis jeg skulle vbegynt med tre produkter, hvilke anbefaler du meg da? kanskje fra Iherb :-)

Iherb.com er en seriøs nettbutikk, aldri hatt problemer med å handle derfra :)Her kan du lese litt om hva som kan være greit å begynne med.

Skrevet

Iherb.com er en seriøs nettbutikk, aldri hatt problemer med å handle derfra :)Her kan du lese litt om hva som kan være greit å begynne med.

Tuuusen takk for fin link :-)

Skrevet

TS her. Tuuusen takk for et utrolig godt svar :-) Når jeg leser om dine fantastiske resultater, har jeg nå bestemt meg for å prøve. Men er fremdeles litt usikker på hva jeg skal begynne med. Tenkte å bestille på Supernature.no, men det er fryktelig dyrt, men trygt. Er Iherb.com er seriøs butikk? hvis jeg skulle vbegynt med tre produkter, hvilke anbefaler du meg da? kanskje fra Iherb :-)

Jeg er enig med Aryia ang. den bloggen og det innlegget! Hun skriver mye smart og legger ut fine oppskrifter. Iherb.com er en seriøs nettbutikk ja! Jeg har handlet all supermaten, hudpleie, shampo og balsam, og annen mat (ris, pasta, proteinbarer - hva som helst egentlig) derfra i 1 år nå, og har aldri hatt noe problem med nettsiden. Ingen pakker som har blitt borte eller feil med bestillingen. Det er virkelig mye å spare på å handle fra iherb :)

Skrevet

Miks meg en supermat-drink :-) Lett å lage og kjempesunn, venter spent :-)

• Liker 1
Skrevet

Hold oss oppdatert om det hjelper deg eller ikke!! :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Spirulina kan fint brukes som en kur for å rense kroppen, i tillegg til et supplement til normal kost ;) Spirulina er ikke noe jeg ville tatt hver dag ved siden av kosten, da jeg synes det var veldig slitsomt å ta 8 piller om dagen!

Det stemmer - spirulina har veldig gode egenskaper men smaker litt dårlig. Løsningen er å bruke spirulina pulver og blande den med annen mat sånn at smaken blir bedre.

Skrevet

Supermat er ikke oppskrytt. Man VET jo at dette inneholder betydelig mer næring enn vanlige grønnsaker feks. Jeg har drevet med supermat i ca 1 år, og er veldig fornøyd.

Jeg merker forskjell på huden, og spesielt merker jeg det på energien og overskuddet.

Jeg orker ikke skrive for mye her, siden jeg har skrevet en del om supermat på bloggen min: her og her!

Jeg bruker både spirulina (som gir masse energi og overskudd), Chlorella (som har detox effekt), kamut gress, acai pulver, chia frø, hemp protein, har byttet ut sukker med gula java, lager egen sjokolade av supermat (som er veldig god forresten)...ja det var det jeg kom på i slengen. Skal skrive mye mer om supermat på bloggen min etterhvert, må bare få tid til å skrive;)

Men dere som ikke tror på dette, det er dokumentert og forsket på dette her.

AnonymBruker
Skrevet

Supermat er ikke oppskrytt. Man VET jo at dette inneholder betydelig mer næring enn vanlige grønnsaker feks. Jeg har drevet med supermat i ca 1 år, og er veldig fornøyd.

Jeg merker forskjell på huden, og spesielt merker jeg det på energien og overskuddet.

Jeg orker ikke skrive for mye her, siden jeg har skrevet en del om supermat på bloggen min: her og her!

Jeg bruker både spirulina (som gir masse energi og overskudd), Chlorella (som har detox effekt), kamut gress, acai pulver, chia frø, hemp protein, har byttet ut sukker med gula java, lager egen sjokolade av supermat (som er veldig god forresten)...ja det var det jeg kom på i slengen. Skal skrive mye mer om supermat på bloggen min etterhvert, må bare få tid til å skrive;)

Kan du dele sjokoladeoppskriften med oss? :)

Skrevet

Kan du dele sjokoladeoppskriften med oss? :)

:jepp: Oppskriften finner dere her

Skrevet

Supermat er ekstremt oppskrytt. Stort sett inneholder disse matvarene akkurat samme næringsstoffer som vanlig mat, men til blodpris. Jeg ville heller satset på å lære meg litt om hvilke stoffer som er bra for hud og hår og i hvilke vanlige matvarer man finner dem. Sjansen for at dte får akkurat samme utfall og at du samtidig sparer noen hundrelapper er stor.

Supermat er ikke mye oppskrytt. Supermat er matvarer som inneholder eksepsjonelle og bredspekterende næringsverdier i tilegg til medisinske egenskaper. De er eller ikke bearbeidet slik at alle næringsstoffene er intakte. Så klart du finner mange av de samme næringsstoffene i vanlige matvarer, men langt mindre. For meg virker det ikke som du akkurat har lest hva slags næringsstoffer ulike matvarer og supermat innholder, for så å sammenligne.

• Liker 2
Skrevet

Supermat er ikke mye oppskrytt. Supermat er matvarer som inneholder eksepsjonelle og bredspekterende næringsverdier i tilegg til medisinske egenskaper. De er eller ikke bearbeidet slik at alle næringsstoffene er intakte. Så klart du finner mange av de samme næringsstoffene i vanlige matvarer, men langt mindre. For meg virker det ikke som du akkurat har lest hva slags næringsstoffer ulike matvarer og supermat innholder, for så å sammenligne.

:jepp:

Jeg sverger iallefall til supermat:)

Skrevet
her kan dere som er interessert i supermat lese mer om Acai :) Anbefales :)
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du heller klippe og lime fra bloggen din? Så masete å måtte gå inn på bloggen din hver gang du har et bidrag. Noe annet er jo også det at om du legger ned bloggen, sletter innlegg etc forsvinner jo alt du har skrevet om saken. Ja, jeg er lat :)

Skrevet

hihi, jeg skal prøve på det. Er liksom så mye lettere å legge ut link, enn å klippe å lime det som jeg vil si liksom;) Lat jeg også;):fnise:

Grunnen til at jeg liknker, er for å slippe å skrive noe jeg allerede har skrevet;)

Skrevet

Det som også er litt stress, er at det ikke alltid blir noen sammenheng om jeg klipper ut deler av innlegget ;)

Det er lettere for dere lesere å trykke på en link, enn for meg å klippe å lime inn å sånn..

Annonse
Skrevet

Hvor kan jeg finne resultatene fra denne forskningen?

Skrevet

Skal prøve å finne linken til deg. Supermat er mat med høyt næringsinnhold, og næringstoffer blir jo forsket på hele tiden hvilke virkestoffer de har på kroppen vår osv. Maten inneholder næringsstoffer som vi fra før kjenner, bare i høyrer dose.

AnonymBruker
Skrevet

Blåbær og brokkoli er supermat, trenger du dokumentasjon på at disse er bra for deg?

Chlorella er ikke så vanlig nettopp fordi i matnød for flere tiår siden fant de ut at det ville kreve for mye å produsere nok av denne algen til alle.

Tre av forskningene, http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20013055 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17472477 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11347287

Spirulina

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20010119, http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20210608

Gidder ikke lete etter mer.

Skrevet

Jeg finner ikke linken der jeg fant dokumentasjon, men AB fant et par. Som sakt så er det ikke så mye dokumentasjon på hver enkel supermat. V i VET godt hva supermat inneholder av næringsstoffer, og vi vet med dokumentasjon HVA næringstoffene gjør for kroppen.

F.eks at magnesium er bra for benbygningen og beroliggende på nervesystemet. Enzymer er bra for fordøyelsen. Antioksidanter frakter de frie radikalene ut av kroppen. Olivenolje er rik på omega 3, noe som er viktig for blodårene våre. Proteiner er viktig for å øke muskelmassen når man trener.

Vi vet at brokkoli og spinat er bedre for kroppen enn f.eks pølse med brød. Vi vet med 100% sikkerhet med supermat på lik måte som man vet andre matvarer virker på kroppen.

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har også begynnt med supermat.

Jeg begynte i slutten av mai, og jeg tar det hver dag.

Jeg begynnte med spirulina. Så hvetegress, tart cherry og har nå begynnt med chlorella.

Huden min er ihvertfall blitt mye mye bedre. Føler den både er mykere og strammere... Og jeg har fått en fin brunfarge, bare av å bære litt i sola... Og den varer lenge ift det den gjorde før.

Merker også at jeg har mere energi, og sover bedre. Så foreløbig synes jeg det er veldig bra.

Jeg bestiller alt på www.iherb.com. Jeg bestiller varer under 200 kr hver gang. Og så bestiller jeg pakker som er lettere enn 4 pounds, slik at portoen er 4 dollar. (ingen pakkesporing da, men pakkene kommer frem hver gang) Og jeg har bestillt MANGE pakker derrifra.

Jeg fant en tilbudskode på nett ved min første bestilling på iherb, da sparte jeg 5 dollar. og eieren av tilbudskoden fikk noe rabatt eller prosenter av min bestilling fra iherb.

Og nå har jeg fått min egen tilbudskode jeg kan dele med dere, og den er: TIH557 da får du 5 % på din første bestilling derrifra.

Jeg handler også bodylotion, ansiktskremer, såper, atkinsbarer +++++

Her er noe:

bodylotion: http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Hand-Body-Lotion-Lavender-12-oz-340-g/4437?at=0

Kjempegod ansiktskrem: http://www.iherb.com/Green-Tea-Skin-Care-Natural-Anti-Aging-Green-Tea-EGCG-Cream-1-7-oz-50-ml/9678?at=0

Clorella: http://www.iherb.com/Organic-by-Nature-Pure-Planet-Chlorella-200-mg-600-Tablets/16070?at=0

spirulina: http://www.iherb.com/Now-Foods-Certified-Organic-Spirulina-500-mg-180-Tablets/14477?at=0

Tart cherry: http://www.iherb.com/Organic-by-Nature-Pure-Planet-Tart-Cherry-Concentrate-16-fl-oz-473-L/16048?at=0

+++++ mye mye mere...

Anbefaler virkelig å handle fra iherb. Mye billigere, og en kan faktisk prøve en god del produkter uten å ruinere seg selv.

Jeg venter 4 pakker i posten ila de nermeste dagene:)

Endret av babybell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...