LiCa Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 (endret) En mann ble så sjokkert da han hørte kvinnen hadde 14 bukser. Men er det virkelig så ille? Etter å ha gått ned i vekt har jeg per dags dato 6 bukser, og har funnet ut at det faktisk holder. Men 10 bukser synes jeg hadde vært topp! Hvor mange bukser har du? Bildet fjernet iht reglene om kopirett Bond, mod Endret 6. februar 2011 av Bond
madison rose Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 jeg har tre bukser som passer meg og som jeg bruker. en sort, en i mørkt dongeristoff og en i lyst dongeristoff. nå skal det sies at jeg bruker kjoler og skjørt oftere enn jeg bruker bukser, så det kan godt hende at jeg har mer kjoler og skjørt enn den jevne buksebruker.
Gjest Bustyvel Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har "bare" 4 olabukser, hvor en av de er "nød-bukse" som jeg kun bruker hvis jeg er treig på å vaske klær. Bruker kun kose-bukse når jeg er hjemme, det første jeg gjør når jeg er hjemme fra jobb er å hoppe i kosebuksa. Så har 5 kosebukse (2 kjempevarme, en tynn, og to helt vanlige). Hater å bruke olabukse, så bruker det kun når jeg må
iskaffe Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 5 bukser. 2 jeans-aktige, 1 daffe-bukse, 1 treningsbukse og 1 lørvebukse som jeg bruker når jeg skal male.
madison rose Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Bruker kun kose-bukse når jeg er hjemme, det første jeg gjør når jeg er hjemme fra jobb er å hoppe i kosebuksa. jeg også!
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Har 2 pen/dressbukser og 4 olabukser. Bruker mye tights og da blir ola-bukser overflødige.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 2. Har også 2 tights og 2 kosebukser som jeg bruker hjemme. På jobb har jeg uniform med tilhørende bukser, så jeg bruker de 2 vanlige buksene mine lite.
Gjest idakaroline Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Tipper jeg har rundt 20 bukser. Har nesten 10 jeans i forskjellige fasonger og farger, to chinos, et par kosebukser og to-tre joggebukser. Jeg bruker så og si bukser hele tiden, også er jeg så treg til å vaske klær så er kjekt og ha noen "få" ekstra og bruke når de andre er til vask
HopelessFear Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Jeg aner ikke hvor mange bukser jeg har for øyeblikket. Holder på å rydde i skapet. Men jeg tipper det er 4-5 jeans. Så skal jeg kjøpe to slim bukser senere.
Wildy Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Til hverdagsbruk har jeg til enhver tid 3 dongeribukser. En på meg, en ren i skapet og en til vask....Når en begynner å bli sliten blir den kastet og jeg kjøper en ny. Har i tillegg malebukse, 2 dressbukser og mengder med treningsbukser (3 korte løpetighst, 2 lange, 3-4 løse og store til vektrening,3-4 jazzbukser og sikkert noen til...) Jeg bruker mye skjørt\kjole, så det jeg ikke har i bukser tar jeg igjen der så det holder, for å si det mildt..;-) Er nesten litt flaut; men det jeg har mest av av klær er treningstøy og gallakjoler... nyttig kombinasjon..eh.. kanskje ikke.. Endret 6. februar 2011 av Wildy
SmallTalk Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Jeg gjetter på et sted mellom 15 og 25.
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 (endret) 4 stk, men jeg bruker egentlig bare 2 av dem. Jeg sliter med å finne bukser som sitter pent, så jeg bruker helst kjoler eller skjørt (Og så har jeg forsåvidt 3 treningsbukser i tillegg) Endret 6. februar 2011 av Alyah
Gjest Mynona83 Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 Ble nysgjerrig nå, så jeg gikk for å telle. Stoppet når jeg kom til 50... har noen til vask, en på meg og kjøpte 4 sist uke... Det er inkludert joggebukser... Alle passer, men jeg pleier å bruke 5-6 stk som jeg bytter på, også bytter jeg ut de med noen andre.. Men det er selvfølgelig noen jeg ikke har brukt på flere år... (trengs en oppryddning ja..) Føler at jeg kanskje ligger "litt" over gjennomsnittet....
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #16 Skrevet 6. februar 2011 oj, tror ikke jeg tør å telle...på jobb bruker jeg svart dressbukse og da jeg fant min favoritt på tilbud kjøpte jeg 6 stk. i tillegg har jeg sikkert 10-15 stk til, inkl jeans. teller ikke med treningsbukser da dette er noe jeg kun bruker til trening.
kanelsnurr Skrevet 6. februar 2011 #17 Skrevet 6. februar 2011 Har bare 3 jeans jeg, hvorav 2 er ganske slitne "slaske-bukser." Til gjengjeld har jeg i alle fall 15 skjørt, og sikkert like mange kjoler. I tillegg har jeg litt forskjellig trenings- og turbukser da.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #18 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har 4 jeans jeg gjevnlig bruker, og sikkert 10 jeg ikke bruker, som er pene, noen med prislappen på, men kommer aldri til å bruke dem for de er gamle med "feil" snitt. Jada, fretex neste. Har også 10 svarte og 2 grå penbukser (dressbukser)som brukes på jobb, ellers 1 turbukse og 1 sykkelbukse :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #20 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har gått ned i vekt det siste halve året, og har byttet ut det meste i garderoben. Har pr. dato ca.: * 5 leggings * 5 fin-/dressbukser, * 10 jeans I tillegg tur-/treningsbukser o.l. Til daglig veksler jeg mellom å bruke kjoler, skjørt og bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå