Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay så jeg skulle kjøpe meg en ny hår farge, men jeg fant ikke den fargen jeg ville ha bland de som gikk ut etter hvert. Så den fargen jeg har kjøpt er permanent. Jeg tror jeg kommer til å like denne fargen, men hva om jeg ikke gjør det da? Kan jeg farge håret på nytt?

Det er en mørk brunrød farge og jeg har mørkebrunt hår. Det går vel bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest pepsimaxpower
Skrevet

Okay så jeg skulle kjøpe meg en ny hår farge, men jeg fant ikke den fargen jeg ville ha bland de som gikk ut etter hvert. Så den fargen jeg har kjøpt er permanent. Jeg tror jeg kommer til å like denne fargen, men hva om jeg ikke gjør det da? Kan jeg farge håret på nytt?

Det er en mørk brunrød farge og jeg har mørkebrunt hår. Det går vel bra?

I varme farger er det mye rødt, men tror så lenge du farger tilbake med en farge som er mørker går d greit, farger du lysere vil det bli falmet og grusomt rød orange kjær. vil anbefale depend sine farger

Skrevet

I varme farger er det mye rødt, men tror så lenge du farger tilbake med en farge som er mørker går d greit, farger du lysere vil det bli falmet og grusomt rød orange kjær. vil anbefale depend sine farger

Okay thanks. Kult nick btw. :rope: Pepsi Power!

Gjest Anjelika
Skrevet

Har du farget?

Jeg tipper det ble veldig mørkt, men det går seg jo til etter noen vask.

Har du bommet når du farger håret mørkt/rødt så er det nok ikke bare-bare å farge det om igjen, iallefall ikke om du vil ha det lysere igjen.

Skrevet

Det går nok fint skal du se :) Skulle det bli for mye varme er det ikke værre enn å farge over emd en ren farge, f.eks en brun eller lys brun, så får du en gjevn farge med mindre varme i. Jeg veksler selv mellom lys brun og mørk rødbrun etter årstidene og har aldri hatt problemer med at fargene blir stygge eller rare, eneste gangene jeg har opplev det er faktisk når frisøren har gjort det ;)

Så det går nok fint, men oppdater oss gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...