Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Vi flytter endelig ut fra svigermor til uka! Ja, det er bra for da vi hadde sex på tirsdag hørte jeg fra hennes rom "høhøhø" hun skal da ikke blande seg slik! :o men endelig slutt ja! nå skal vi bo i kjelleren til en neger som er typen hennes, men det er mye bedre!

En annen ting jeg håper ikke grettenhet kan ødelegge forhold, samboape slutter og røyke og er en hissigpropp så håper dette går bra vil ikke miste han pga stygge hvite pinner FY FAEN :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi flytter endelig ut fra svigermor til uka! Ja, det er bra for da vi hadde sex på tirsdag hørte jeg fra hennes rom "høhøhø" hun skal da ikke blande seg slik! :o men endelig slutt ja! nå skal vi bo i kjelleren til en neger som er typen hennes, men det er mye bedre!:

(

Vel, etter min mening skal man ta hensyn når man bor hos folk/familie/venner etc. uansett når det gjelder at fra høylytt sex til matvaner.

P-S Neger er vel et skjelsord, så vidt jeg vet......

En annen ting jeg håper ikke grettenhet kan ødelegge forhold' date=' samboape slutter og røyke og er en hissigpropp så håper dette går bra vil ikke miste han pga stygge hvite pinner FY FAEN :([/quote']

Lykke til da, tror det er viktig at dere holder en fin tone dere imellom, spesielt nå... :blunke:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Neger er ikke et skjellsord. takk for svar. håper han oppfører seg i morra iallfall ja, har et par småting som bør snakkes om. Liker ikke å føle meg erstattet av en playstation2.

Skrevet

Hei

Må si jeg krympet meg litt når jeg leste innlegget ditt, trådstarter. Hva har det med saken å gjøre at han dere skal flytte inn hos er svart?

Ordet neger er såvidt jeg vet inget direkte skjellsord, men såvidt meg bekjent ikke heller et ord de det gjelder liker å høre. det oppfattes svært negativt.

Et annet ord som jeg trodde var ganske uskyldig er homse. Fikk for en tid tilbake forklart av en kamerat at det er et ord som forbindes med masse fordommer av dem det gjelder. Homo er vistnok greit. Han forklarte at det blir på samme måte som med ordet neger eller nigger: det er greit at de kaller hverandre det, men en som er hetro (og ikke kjenner vedkommende godt nok til å få "tillatelse") bør ikke bruke dette ordet, på samme måte som en hvit ikke bør bruke ordet neger eller nigger.

Beklager digresjonen

Tingeling

Gjest Fuglehue
Skrevet

igjen sier jeg at jeg mente det ikke på noen ekkel måte. makan.

Gjest Anonymous
Skrevet

..jeg skjønte ikke noe av inlegget ditt i det hele tatt jeg...

..MAKAN!

Skrevet

Hvis dere har sex så det høres i andres hus, mener du vireklig at det er HUN som ikke skal forstyrre dere...?

Gjest Fuglehue
Skrevet

Nei? Tilogmed svigermor maser om at vi skal ha sex, det er ikke hennes sak heller, for et mas! :kjempesinna:

Gjest Fuglehue
Skrevet

ja er det ikke flott at du kan dømme folk du aldri har møtt? :)

Skrevet
ja er det ikke flott at du kan dømme folk du aldri har møtt? :)

Dømmer ikke, bare gjør meg opp en mening ut ifra det du skriver.

Skrevet
Mamman min er gift med en neger. Og det er ikke skjellsord, det er rent fakta - mannen er en vaskekte kølsvart neger fra Afrika, og skammer seg ikke over det heller :wink:

...Omtaler du ham som negeren eller som kjæresten til moren din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...