AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter en ny serie og se på, helst en man blir hekta på. Noen som har noen forslag? Hvilken serie bare MÅ du se på?
Gjest Adera Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Då bør du kanskje fortelle litt om hvilke serier du har sett eller hva type du liker Bones, CSI (N.Y og den vanlige), Simpsons, American Dad, Family Guy, Wildlife SOS er slike eg følger med på. Samt 48 Hour Mystery, Crimes That Shook the World og Virkelighetens CSI. Castle er også bra, samt Man vs Wild. Endret 6. februar 2011 av Adera
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg liker Dexter, Desperate Housewives, The Walking Dead, The O.C., South Park, Family Guy, Boardwalk Empire, osv. Favorittene er vel de tre førstnevnte.
tiriel Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 jeg er hekta på True Blood, pretty little liars og vampire diaries.. liker også Doctor Who veldig godt ellers: twin peaks fierfly sex og singelliv charmed
One Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 True Blood, Nikita, Dexter (beste av alle), Breaking Bad, Sex and the city, Pretty little liars, Smallville, Supernatural, Lost
Blafre Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg syntes Private Practice er bra! Endret 6. februar 2011 av Blafre
kissa85 Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 dexter, csi, family guy, american dad, vampire diaries, two and a half men, privat praksis, unge mødre, ghost whisperer, supernatrual.
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 How I Met Your Mother Sons of Anarchy Skins Friday Night Lights Psych Greek Glory Daze Secret Diary of a Call Girl Pretty Little Liars Supernatural Entourage Blue Mountain State osvosvosv.
sofie777 Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Burn Notice Eureka Warehouse 13 Royal Pains Doctor Who (6. sesong begynner snart) Haven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå