Kvinne89 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei! Er det noen som har studert sosionom i Trondheim, Oslo eller Stavanger? Jeg er virkelig i tvil om hvor jeg skal gå, hva som er best og hvor jeg i det hele tatt vil bo. Dersom jeg velger Hist i Trondheim vil jeg havne 30 min utenfor sentrum, bør jeg da bo der(nærme skolen) eller skal jeg se på leiligheter i sentrum? Hvordan er studiene der? Dersom jeg velger Oslo, vet jeg i grunn bare at det er ved slottsparken et sted, og det er jo ikke noe gale, men er Oslo en bra studentby? Og hvordan er avstanden fra skolen og sentrum dersom eg velgen Stavanger? Hvor bør jeg da bo? Jeg er litt "stuck" her, me tanke på hva jeg vil, derfor trenger jeg virkelig hjelp fra dere! Håper dere kan bidra til at jeg velger riktig sted å bo og studere! Endret 6. februar 2011 av Kvinne89
Tullepia Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Studiet kan jeg ikke si noe om, men når det gjelder stedene kan jeg si følgende: UiS i Stavanger ligger ca 20 min fra sentrum (gode bussforbindelser). Det er få studenthybler i byen og prisene kan være høye på det private markedet. HiO ligger sentralt til i Oslo, og selv om heller ikke Oslo er billig, mener jeg at botilbudet for studenter er noe bedre der. Oslo er nok den byen som er best tilrettelagt for studenter, men det kan jo være andre ting som du mener veier opp for Stavanger.
Kvinne89 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Studiet kan jeg ikke si noe om, men når det gjelder stedene kan jeg si følgende: UiS i Stavanger ligger ca 20 min fra sentrum (gode bussforbindelser). Det er få studenthybler i byen og prisene kan være høye på det private markedet. HiO ligger sentralt til i Oslo, og selv om heller ikke Oslo er billig, mener jeg at botilbudet for studenter er noe bedre der. Oslo er nok den byen som er best tilrettelagt for studenter, men det kan jo være andre ting som du mener veier opp for Stavanger. Takker så mye for svar:) Vet du noe om Trondheim da?
Tullepia Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Takker så mye for svar:) Vet du noe om Trondheim da? Ingenting Men det vet kanskje andre her. Lykke til!
Kvinne89 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Ingenting Men det vet kanskje andre her. Lykke til! Oki, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå