Gå til innhold

Når følelsene vingler og man ikke vet hva man skal si

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, skal prøve å gjøre dette kort.

Jeg har aldri vært i et fast forhold (er 20 år), men har selvfølgelig rota med noen. Nå har jeg øtt en fyr og vi har vært litt av og på det siste året egetnlig. Nå har vi tatt opp kontakten igjen, og jeg kjenner med VELDIG frustrert og usikker. Noen ganger merker jeg at jeg liker han veldig godt, men andre ganger, tenker jeg at "nei dette går ikke, jeg liker han jo ikke i det hele tatt!" Og sånn går følelsene mine fram og tilbake. Han ba meg med hjem sist onsdag for å se på film. Jeg ville kjempegjerne da han spurte, og var super-excited! Men så fikk jeg tid til å overanalysere alt og da onsdagen kom var jeg så nervøs og usikker at jeg nesten avlyste. Vi hadde det koselig, men jeg var veldig tilbakeholden, og virket nok litt kald og uinteressert :sjenert: . Jeg vet ikke hvor godt han liker meg, bare som venn eller som noe mer, men jeg synes det er så vanskelig å prate med han noen ganger. Alle mine sosiale egenskaper bare forsvinner. Jeg svarer kort og kan virke som en isdronning, selv om ikke det er meningen i det hele tatt! Jeg har det ikke sånn med andre gutter, det er bare med ham.

Ei i min vennekrets ble overrasket over at han hadde invitert meg hjem til seg. Det var tydeligvis noe som ikke var vanlig, og ble også litt overrasket over at han ikke hadde prøvd seg på meg. (Vi har kyssa på fest før, og sendt noen søte sms til hverandre, men det vet ikke hun) Hun sa at enten så vil han bare ha meg som venn, eller så er han forelsket. Nå har jeg bestemt meg for å ringe han, og jeg gjorde det, men han tok ikke tlf. noe jeg egentlig er litt glad for på en måte, da jeg ikke ANER hva jeg skal si.

Har lyst til å si at jeg liker han som mer enn en venn, men er så redd for at han ikke føler det samme. På en annen måte vil jeg vite hvor jeg har han, så det ikke blir noe misforståelser. Han er en supersnill og real fyr som kommer til å si sannheten, men som antageligvis ikke vil såre meg.

Det her ble ikke så kort som jeg hadde regnet med, og jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er det noen av dere som kanskje har noen råd til meg? Hva skal jeg si? Hva skal jeg gjøre? Jeg blir gal, fordi jeg vil ikke oppføre meg så kjølig som det jeg gjør mot han, men jeg merker det ikke før jeg tenker over det senere. Dessuten er det utrolig slitsomt når jeg ikke får bestemt meg for hva jeg vil, om jeg vil ha han eller ikke.

Jeg skal gi meg nå. Dette ble veldig sytete, men jeg håper noen kan ta seg tid til å svare meg :sjenert:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler akkurat det samme som deg. Noen ganger tror jeg at jeg liker han, men så tror jeg det plutselig ikke...Og jeg aner ikke om han liker meg i det hele tatt. Tror nesten bare at man må prøve seg litt frem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...