Nemii Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Poden på 2år har blitt klippet på Hairport på Metro av ei super flink frisør, som har sluttet :-( Vi har prøvd tre andre på samme sted men det fungerer ikke. Er det noen som kan anbefale en flink barnefrisør på Lørenskog/Strømmen/Lillestrøm området?? Setter stor pris på hjelp! :-)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Jeg husker ikke navnet på salongen eller navnet på dama, for det er en stund siden vi gikk der, men fikk tips om at det fungerete å klippe barn der. Og det gjorde det de par tre gangene vi var der. Salongen ligger i et frittliggende hvitt hus i Lillestrøm. Når du kjører fra Lørenskog og inn mot rundkjøringen ved Concordia-bygget så ligger det en liten parkeringsplass på høyre side også. Frisøren har inngang mot denne p-plassen. Huset ligger nærmere Oslo en p-plassen. Håper du forstår min veiforklaring!
Gjest tollo Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Hei Mine barn klipper seg på Magic Lillestrøm (ved siden av kinoen og parkering rett utenfor) Både praktisk og de er flinke med barn. Særlig en som jobber der (Heidi tror jeg)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Eva hos Hairport på stasjonen er veldig barnevennlig, og veldig flink til å klippe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå