Gå til innhold

Har vanligvis 27-29 dagers syklus, er flere daager på overtid..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt lenger syklus enn 29 dager. Er nå på syklusdag 32. Er så spent, så jeg ikke tør å ta en test :sjenert: Men må vel teste i morgen eller tirsdag hvis TR fortsatt ikke har dukket opp! :rodmer:

Er det andre grunner enn graviditet som kan gjøre at jeg har så lang syklus? Er nesten sikkert at jeg hadde EL da jeg pleier, kjentes hvertfall sånn ut. Tør ikke å håpe for mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes du bør teste, så slipper du gå sånn å lure. Kan jo være andre grunner, stess, dårlig søvn, reise og sikkert mye annet, men.. Og det at du går å venter. Når jeg går å venter mens før et prøverørforsøk og mensen aldri kommer, sier sykepleierene jeg bør ta en test, bare for å utelukke graviditet, for da kommer ofte mensen rett etterpå. De mener vel tankene kan styre noe...ikke vet jeg. Ønsker deg lykke til!!!

Gjest Rampunge
Skrevet

...At du skriver denne tråden. Slutt å pin deg selv, ta en test;)

Skrevet

Det kan være mange årsaker til at mensen er forsinket, alle kvinner opplever dette innimellom. Men har du hatt ubeskyttet sex kan graviditet være årsaken.

Jeg skjønner at det er spennende og gøy å spekulere her inne, og å få lesere til å gjette på at du sikkert er gravid. Men det eneste som kan gi deg svaret er å ta en test, du er ikke noe mer gravid bare fordi du venter :) Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :)

Atheene: Jeg skrev ikke innlegget "for å få leserne til å gjette på at jeg er gravid" som du skriver, jeg spurte direkte etter andre årsaker som kunne forsinke mensen. Fordi jeg prøvde faktisk å dempe forhåpningene mine :)

Men i dag tok jeg endelig testen og jeg er faktisk gravid! Er så glad :rodmer:

Skrevet

Gratulerer Cherrypie! Der ser man at det er mulig ja! :) Jeg er selv snart 2 dager forsinket, og håper, håper, håper det endelig er spiren, men den testen er så fryktelig skummel!

Skrevet

Atheene: Jeg skrev ikke innlegget "for å få leserne til å gjette på at jeg er gravid" som du skriver, jeg spurte direkte etter andre årsaker som kunne forsinke mensen. Fordi jeg prøvde faktisk å dempe forhåpningene mine :)

:strix: GRATULERER!!! :):strix:

Du merket ingenting? jeg skal teste om 4-5 dager :)

Skrevet

Gratulerer så mye :hoppendeglad: Som regel er det best å bare få det overstått, uansett hvilket svar man får. Man kan bygge seg selv ganske mye opp/ned psykisk når man utsetter det.

Skrevet

Hei :)

Jeg er i samme situasjon som trådstarter.. Har normalt syklus på 26-28dg. Men nå har det skjedd ett eller annet..

Siste mens første dag var 8januar, altså 38dg siden.. Skulle hatt mens tors 3feb(26dag syklus) Jeg testet lørdag 5(på dg 29) den var negativ, så testet jeg tirdag 8 og fredag 11, begge negative..

Har i denne perioden hatt både mageknip, vært oppblåst og tenkt, nå kommer mensen, men nei... Hva i alle dager skjer? Har også ringt gynekologen, men ikke fått noe tilbakemelding fra de... Er virkelig i tvil her.. Noen som har erfaring med tullete hormoner??Jeg skjønner ingen ting :murvegg: har ikke hatt problemer med lang sykluss, kun korte(helt ned til 21dg)

Hilsen A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...