AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 jeg har sett på et lite stykke thailand på tv n det er et fint program. det er utrolig mange men som gifter seg med thai damer. tror jammen jeg skal tenke på det også tenk å være 60 år og ligge å ....¨på en 40 år yngre små brun stram godbit.det må være godt. dette blir nok en realitet hvis ingen unge norske jenter melder seg da jan 55
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 jeg har sett på et lite stykke thailand på tv n det er et fint program. det er utrolig mange men som gifter seg med thai damer. tror jammen jeg skal tenke på det også tenk å være 60 år og ligge å ....¨på en 40 år yngre små brun stram godbit.det må være godt. dette blir nok en realitet hvis ingen unge norske jenter melder seg da jan 55 Ja, for de thai damene er kun sammen med norske menn for sexens skyld. Hallo! De er sammen med deg fordi du kan gi dem et bedre liv! Og så har du sikkert penger og hus og bil. Det er STATUS det vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå