Gjest asiatou Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det var en dama som var på frokost TV, hun laged indisk mat. Hun snakka om at hun hadde internet side.. Er noen her som vet hva den side heter? Eller hvor jeg kan få noe indisk oppskrift? Tusen Tusen takk; jeg er nemlig gravid og har kjempe lyst på indisk mat...men ikke fantasie:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 På TV2 eller NRK? www.artoftaste.no er vel webadressa til TV2s kokke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 det var på TV2. Hun gjesten (ikke Wenche) har egen internet side. de snakket om hva den het men jeg fikk ikke med meg navn. Tror hun bor på Lørenskog sa hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 å ja, jeg husker henne. Hun var vegetarianer ikke sant? Jeg så det jeg også, men så måtte jeg selfølgelig løpe avgårde til skolen så... Men det var vel på God Morgen Norge på TV2, så de har vel oppskriftene av maten de lager på hjemmesidene deres. SSssss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 25. oktober 2003 #5 Del Skrevet 25. oktober 2003 http://www.masalamagic.com/ Jeg har lett etter oppskriften på maten hun laget i God Morgen Norge, men finner den ikke noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 dette er umulig...kommer ikke på siden jeg?! :-? Er noe som vet om en annet side hvor en kan få indisk oppskrifter? Thanks, Asiatou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 28. oktober 2003 #7 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det var rart at du ikke kommer inn på siden, for jeg får den opp hver gang. Kanskje siden bare tilfeldigvis var nede da du prøvde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå