Gå til innhold

Jeg blir kvalm!!!


Nelle

Anbefalte innlegg

Det er OKTOBER!! Hallo!!! Jeg blir SPRØ av dette helsikes julemaset. Penger, penger, penger -stress, stress, stress -gaver og atter gaver. La jul være jul i desember, men for guds skyld -SPAR oss for dette evindelige maset i OKTOBER!!

Da jeg bodde i USA var julegatene ferdig pyntet i slutten av september. Det er vel faen ikke lenge før det blir likens her. Synes det er labert av KG å introdusere julesidene sine allerede nå. Fy faen nå ble jeg skuffa!

Nelle :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shivani

Syns det er ok. Hvis man ikke liker, så er det jo bare å la være å se? :wink: Julegreier er tross alt ganske så uskyldige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ok. Hvis man ikke liker' date=' så er det jo bare å la være å se? :wink: Julegreier er tross alt ganske så uskyldige ting.[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

er det noen her som føler seg TVUNGET til å gå inn på dette forumet??

En kan for eksempel bare overse den lille linjen som det står "Julen 2003" på på hovedsiden....

Hjelp altså.....

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lena

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg jeg, Nelle. :wink:

Jula kommer tidligere og tidligere for hvert år.

Er vel ikke lenge før jula varer hele året...

Julekosen er for lengst borte, det blir for mye mas i altfor lang tid!

På vår Joker "Jalla" butikk oppi gata her, har de tatt inn så mye juletjafs at det nesten ikke er plass til maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Jul i butikker trenger jeg ikke enda, men hva er galt mde en plass der vi kan utveklse erfaringer? Dersom man skal lage julegaver, f.eks, da er det på tide å begynne, så hva er galt med at vi har en plass å diskutere slike ting?

De som ikke vil lese/skrive om jul, de kan la være å lese juleforumet. Gleden var generelt sett stor hos "anti-oktober-jul" folka da dette forumet ble åpnet, fordi da fikk vi juletrådene vekk fra resten av forumet.

Det er tross alt ingen som TVINGER folk til å lese dette forumet (annet enn meg da, som må holde oversikten over hva folk driver med her :) (oppfør dere pent i helga, jeg er nesten ikke hjemme.... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er jul og juleforberedelser to helt forskjellige ting.

Jeg gir meg selv god tid med forberedelsene, men her skal ikke FEIRES noe jul før jula er her!

Og så feirer jeg helt til kyndelsmesse (nesten).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jepp, jula feires når det er jul, og juleforberedelsene, de kan vi ta her inne. Jul i butikekr trenger jeg ikke, men et juleforum til å kunne diskutere og planlegge forberedelsene, det synes jeg er flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nelle. Og det er ikke bare å hoppe over, for annenhver link heter jo julestrømper, ribbe, julenisse, mandel, rydde ut jula osv.

Juleforbredelser må man begynne med i god tid, er ikke gjort i en fei å eks strikke gaver osv. Men mye annet er ikke nødvendig, eks å diksutere hva man spiser.

Dere som diskuterer dette kan etter min mening ikke klage på butikkenes innføring av jul tidligere enn ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg synes det er helt greit å diskutere jul nå jeg, fordi man kan få tips fra andre om hvordan man kan gjøre ting. Vi holder fortsatt på og skaffer oss våre egne tradisjoner her i huset og jeg suger til meg det jeg vil ha.

Likevel påberoper jeg meg retten til å synes at det er for tidlig å pynte butikkene til jul før første søndag i advent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er OKTOBER!! Hallo!!! Jeg blir SPRØ av dette helsikes julemaset. Penger' date=' penger, penger -stress, stress, stress -gaver og atter gaver. :[/quote']

Det er fordi du begynner for sent med forberedelser at du stresser. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker heller ikke at jula kommer i oktober, men jeg er heller ikke så ivrig på juletrådene ennå. Holder meg borte fra dem foreløpig, men kommer nok til å klikke ivrig for å bygge opp julestemningen om en måneds tid eller så... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for annenhver link heter jo julestrømper, ribbe, julenisse, mandel, rydde ut jula osv.

...og resten er dagbøker og snikk-snakk linker ikke sant? Ja huff, det er fæle greier... :blunke:

Jennifer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
He he...

er det noen her som føler seg TVUNGET til å gå inn på dette forumet??

En kan for eksempel bare overse den lille linjen som det står "Julen 2003" på på hovedsiden....

Hjelp altså.....

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som med ALLE andre temaer vi ikke liker her på KG...overse dem...kjære vene det kan da ikke være så vanskelig....

Dessuten...så er det faktisk ganske smart å begynne å forberede seg litt tidlig, på både gaver, mat og pynt...for da slipper du å stresse på desemberlønna 12 desember....være blakk hele mellomjula for du måtte handle 15 gaver på samme lønna du vansligvis klarer deg med en måned...Maten handler du inn og legger i frysen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jula, men jeg er helt enig med Nelle! Det er alt for tidlig å starte i oktober. Noe av sjarmen forsvinner jo litt syns jeg da...

Men jeg syns jo samtidig at det er noe fornuft i argumentene som kommer her da - for det er jo faktisk lurt å forberede seg litt, og plukke opp tips o.l. ... :roll:

Men strengt tatt syns jeg man kunne klare å holde seg til november...

Jeg prøver så godt jeg kan å unngå jule-trådene enda, men det er jammen ikke lett for ei som allerede har begynt å glede seg til jul... :lol:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som føler seg TVUNGET til å gå inn på dette forumet??  

En kan for eksempel bare overse den lille linjen som det står "Julen 2003" på på hovedsiden....

Prøv å gå inn på nye innlegg, så skjønner du kanskje hva jeg menr med at det er vanskelig å overse...

Å begynne tidlig er smart, men når jeg er i butikken å ser jo ikke jeg at folk har begynt tidlig, jeg ser jo kun at de handler. Her inne ser man det tydelig, og for meg er det det samme som å henge opp nisser alt nå. Tross alt passer de fleste spm inn i de ulike kategoriene allerede (mat, hobby, alternativt osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...