Gjest eirik Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 noen spennende opplevelser i helgen? heftige one night stands??
Gjest hanne Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Det ble en veldig bra helg på alle måter Ble med en kjekk gutt fra byen igår og har nettopp tatt den litt flaue walk of shame gjennom oslos gater... Ble lite søvn i natt for å si det sånn, tror faktisk vi vekket kompisen hans flere ganger...tihi Frister veldig å besøke min faste FF ikveld, men er kanskje litt stygt gjort? Hva syns dere? Nå har det forresten blitt to one night stands på få dager, så nå må denne jenta roe seg litt ned...hihi 1
Gjest Katten. Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Det var - for en gangs skyld - en fullstendig edruhelg, chilling, hjemmelaget mat, koselig film og god sex med madammen. Fantastisk digg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ikke denne helga , men hadde en litt mislykket ons sist helg.. Han kommer hit neste helg,for å "make it up" , som han kalte det Gleeeeder meg , han er bare så skjønn Hadde utrolig god kjemi , så er spent tjihiiiii Åååå,føler meg så fjortis nå , herlig!
Gjest Raindrops Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Nope. Jeg satt hjemme å så på jentefilmer hele lørdagsnatten. Blir ikke noe action her før i mårra ^^
Gjest Sommertid Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Ikke direkte ons, men det ble nå noe på meg i helga i vertfall. Ikke fult så vellykket på natta da det var litt vell mye alkohol i bildet, men i morres var det gøy
kroppen Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 Ingen ONS nei, men en ganske god runde i sengen med typen i stad!
Gjest birry93 Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Ble en del pulings på meg denne helgen, og det var ekstra deilig siden det var en stund siden sist. Forhåpentlig blir det mer til helgen igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Har to helge"venner" jeg holder det litt gående med. Han ene møtte jeg i helga og det var så fantastisk bra! Han er så utrolig flink og deilig! Omtenksom og givende, men samtidig en skikkelig alfahann. Presser meg ned og slenger meg rundt.. Ææ, blir helt fjortis her selv
Timseh Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 Jobber hver eneste helg, så ingen sprell på meg utenom het sex med min kjære!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå