Gjest Upsidaisy Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 13. mai 2020 av Upsidaisy
Gjest Upsidaisy Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 13. mai 2020 av Upsidaisy
Betty2 Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Hvis du prøver å søke igjennim komunen sine hjemmesider, og finne ut hvilken type dans den / de ulike danse skolene tilbyr, så kan du sansynligvis lese litt om de ulike type dansene, og finne hvilke av dem som høres mest intresant ut. Jeg har prøvd: jazz balett, sports dans, sving og capaero (den sist nevnte regnes også som en kamp sport vistnok) og alle typene var god og gøy trening, selv om det er ulike intensisteter og tempo. En del trenings plasse, tilbys gratis prøve time®, de kan du jo benytte deg av, det er beste måten å finne ut hva du synes om dansen.
Gjest Upsidaisy Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 (endret) On 2/6/2011 at 11:56 AM, Betty2 said: Hvis du prøver å søke igjennim komunen sine hjemmesider, og finne ut hvilken type dans den / de ulike danse skolene tilbyr, så kan du sansynligvis lese litt om de ulike type dansene, og finne hvilke av dem som høres mest intresant ut. Jeg har prøvd: jazz balett, sports dans, sving og capaero (den sist nevnte regnes også som en kamp sport vistnok) og alle typene var god og gøy trening, selv om det er ulike intensisteter og tempo. En del trenings plasse, tilbys gratis prøve time®, de kan du jo benytte deg av, det er beste måten å finne ut hva du synes om dansen. ? Endret 13. mai 2020 av Upsidaisy
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 jeg har vært innom de fleste dansearter, jeg likte best klassisk ballet, dette forde jeg synes dette var vanskeligst. men må si jeg elska moderne dans også!!!
Gjest Upsidaisy Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 13. mai 2020 av Upsidaisy
Kanutten Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Johan fasting kursopplegg har ungswingmiljøer rundt om i landet. Anbefales på det varmeste. Sønnen min på 12 år har akkurat blitt med i ungswing miljøet i Trondheim, og storkoser seg. Bra trening er det også, for han blir skikkelig svett. Etter hva jeg forstår er ungswingmiljøet for ungdom i alderen 12-23 år. I Trondheim øver de på Adolf Øien på onsdager kl 18-19.15 (nybegynner) og videregående fra 19.15-20.30 Du kan lese mere om det på komogdans.no
Gjest Upsidaisy Skrevet 6. februar 2011 #8 Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 13. mai 2020 av Upsidaisy
Betty2 Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Kan jeg spørre hvem av dansetypene du syntes var morsomst å holde på med? Sports dans, der fikk vi prøvd ulike koreografier og være med på litt oppvisninger ble i ganske god form av det og uttøying Prøvde spotrsdrill noen ganger og, det og virker kjempe gøy, men var alltids så redd for å få drill staven i hode, så jeg holdt meg bare til dansen
Gjest Upsidaisy Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 13. mai 2020 av Upsidaisy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå