Gå til innhold

reklame her inne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

irriterer meg at det skal poppe opp reklame hver gang jeg vil inn hit... slik var det ikke før!! fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!!!

Jeg har sittet å snust på KG i 20 minutter, og nå har jeg 5 forskjellige rekl. snutter nederst på skjermen. Dette er veldig irriterende. Men KG er så pass bra, at jeg ikke kommer til å slutte med min daglige snusing....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo få dere en pop up killer. Det har jeg, og da kommer det IKKE opp reklame. Det sier bare *boff, boff* og så har "killeren" min killet dem icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cassandra!

Finnes det virkelig noe slikt???

Da bare må jeg få vite hvordan du installerer en slik.... Please....

På forhånd mange tusen takk...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei,

jo mere reklame jo billigere er internett. Jeg synes også at det er sinnsykt irriterende med alle disse pop-upsene, men tenker som så at det gjør internett billigere...... bare et tankekors før dere installere disse av-reklame-programmene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken jeg la inn-når du laster den ned-så lager du snarvei,og da kan du klikke den av og på som du vil...Den blir som en rød eller blå x nederst på skjermen..om du du skjønner hva jeg mener icon_biggrin.gif

Du kan iallefall velge,og da får du nettbanken og andre ting til å virke icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nettleseren Opera har en opsjon for å sperre uønskede pop-ups.

Selv har jeg ikke installert Opera ennå. Jeg bruker Internet Explorer 5.5.

Der kan en også få slått av pop-ups, men ulempen er at da får en slått av litt for mye av scriptingen.

Velg Tools-Internet Options... fra menyen. Trykk på Security-fanen, velg "Internet"-sonen og trykk på knappen 'Custom Level...'. Under "Scripting" slå av "Active scripting" (jeg bruker helst "Prompt" og får da varsel når et skript vil kjøre).

Skal du inn på nettbanken el.l. sider, kan du gå inn og sette "Active scripting" til "Enable" igjen.

Utrolig praktisk å kunne slå av skripting når jeg skal lese reklame-finansierte aviser o.l. på internet icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal prøve å legge inn linken til "min" popup killer... Den er gratis og du kan åpne så mange vinduer du vil.... Den viser seg som et lyn nede i hjørnet ditt og du kan aktivere den og av aktivere den som du vil. Jeg er kjempe fornøyd i alle fall!!!

http://software.xfx.net/utilities/popupkil...uide/index.html

så får vi se om dette virker da.... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor irriterende det enn er, så er det faktisk dette KG tjenere penger på. Vi vil vel ikke ha det som på femme.no - med betaling for tilgang?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Tusenfryd.

Gry gjør en kjempejobb med KG -for oss!! Og -hun tjener ikke en krone på det, ikke på oss. Det eneste hun tjener på er reklame.

Det er slitsomt med pop-upsene (personlig synes jeg det var bedre med de reklamene som var i "bunnen" av hver tråd på det gamle forumet) -men jeg vil veldig gjerne at KG skal fortsette å eksistere, så jeg biter meg i det.

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er slitsomt med pop-ups, men reklame er jo det som finansierer denne sida. Men jeg skulle ønske at reklamen ikke poppa opp i egne vinduer, men holdt seg i browservinduet i stede. Eller at det ikke kom så mange og så ofte.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege

Hei!

Fant denne på ris, ros og tips, kanskje den passer her også.

On 2002-05-01 21:40, Gry (red) wrote:

De skal ikke komme opp hver gang du skifter tema! Da er noe galt!

Men en gang i mellom kommer de opp - og ja det er nødvendlig - alternativet er at KG legges ned.......

Hva med å klikke litt i stedet for å irritere seg icon_wink.gif Det er ved klikk KG får penger til videre drift.

Svaret er til en annen bruker om disse reklamene icon_smile.gif

Hegesmilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-09 17:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...