Gjest anonym Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jer er så lei av og måtte si til folk om igjen angående sønnen vår.han klarer ikke og roe seg om han er trøtt når det er veldig mange folk til stede.sånn er han bare.og igår var vi i selskap og han begynte og bli grinete.tenkte vi kan jo ta inn vogna og se om han sovner sjøl om jeg innerst inne visste det ikke ville fungere da vi har prøvd slike ting før. tanta mi sitter og kakler i vei og spør om ting og tang.sover han ikke andre steder,roer han seg ikke i fanget ditt ved puppen,jss så rart osv.så vi dro i halv seks tiden,da fikk vi ikke roa han.og brukte halv annen time før vi fikk han til og sove.så var sam,boern nede og henta ho største for ho var igjen litt til.og da prata han med tanta mi og sa at han har ennå ikke sovna og at han er den han er osv. så er det sviger mor da.var på middag for noen dager siden og klokka var da halv seks og sa i fra at nå skal dere roe ned herjinga med han for han begynner og bli trøtt.neeeida,sier ho.jo sier jeg,han er trøtt på den tiden her.og vi skal ha det rolig fra nå av pga da går legginga lettere.ønska så folk kunne slutte og si i mot og bare respektere det vi sier.det er så forbanna slitsomt.så nå kommer samboern til og si i fra før vi kommer til folk at vi må reise da og da så vi slipper dette igjen. syns ikke det er no morro engang og dra på besøk til folk som ikke skjønner en dritt og prater bare ut i fra om hvordan demmes egne unger er.men det er ikke mitt barn!
Amorina Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg forstår deg så godt! De to første barna våre kunne sove gjennom tornadoer, vi kunne slamre med dører, spille høy musikk og nærmest slå sammen grytelokk ved siden av dem uten at de våknet. Men minstemann, han skvatt og våknet av den minste lyd. Han trengte ro rundt seg. DERE kjenner barnet deres best! Barn er forskjellige, og alle som har mer enn et barn vet vel dette. Man kan måtte oppdra barn i samme familie helt forskjellig, sånn er det bare... Stol på dere selv, vær klare og tydelige! DET er mitt beste råd. Har nemlig vært i dine sko, og skulle gjerne kunne skru tilbake tiden. Så lenge man ikke snakker om omsorgssvikt, så er foreldrene de som skal avgjøre hva som er best for barnet! Endret 6. februar 2011 av Amorina
Gjest anonym Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 takk for svar:) ja vi kjenner jo barnet vårt barnet vårt best.hjemme kan vi prate og le osv uten at han våkner.og han sovner når vi prater rundt han åsså.men det er når det er mye styr rundt han som ikke han takler. åja svigermor har 3 barn så skulle jo egentlig tro de viste bedre.men tydlighvis ikke. mamma har ikke vært der.men ho har villa gitt han risgrøt engang(smake)og krem vi har på bløtkaka.men da har jeg sagt nei,.han skal ikke ha.magen hans tåler ikke meieriprodukter.da blei jeg irritert,så tror ikke det skjer igjen. men det blir liksom ikke noe koselig og reise på besøk som ikke kan respektere at han er den han er. har sliti en del med at han er skeptisk åsså.og mamma har vært den som gir han tilbake til meg.mens andre blir nesten furtne når vi tar han fra dem.men det får de bare bli.ikke mitt problem.sitter ikke og ser på en liten baby være redd i et annet fang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå