Gå til innhold

Jeg får bare orgasme alene!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest augustblomst

Jeg har et problem som jeg lurer på om er normalt. Jeg har onanert regelmessig i ca åtte år, med dusjhode, vibrator eller hendene, og jeg får alltid orgasme etter et kvarters tid. Når jeg onanerer, fantaserer jeg alltid om seksuelle, ekstreme situasjoner. Jeg deltar aldri selv i fantasiene mine.

Jeg har ikke sett på det som noe problem at jeg ikke har fått orgasme sammen med partnere, dette er jo noe jeg klarer bedre selv! Nå er imidlertid problemet at jeg er inne i mitt første, seriøse forhold, og seksuallivet fungerer kjempebra. Problemet er bare at jeg ikke får orgasme med kjæresten. At jeg ikke får vaginalorgasme er noe jeg har innfunnet meg med, det er jo godt uansett, men jeg får heller ikke orgasme av hans stimulering av klitoris eller oralsex. Jeg tror det kommer av at jeg føler det som utroskap å ligge og fantasere om andre. Jeg kommer liksom bare ikke ved at han stimulerer, selv om det er kjempegodt, jeg må fantasere om andre ting enn ham. Jeg er virkelig kjempeglad i ham, og vil dele alle deler av livet mitt med ham, også orgasmen...

Er det noen som har det samme problemet? Noen som har noen tips? Hadde blitt kjempeglad for litt hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg kan ikke si at jeg har det samme problemet, men kan kanskje ha noen ideer likevel...

De fantasiene du har når du har sex, med deg selv eller partneren, er det fantasier du ønsker å prøve ut i en eller annen form?

Har du snakket med h*n om disse fantasiene?

Har du prøvd å stimulere deg sjøl sammen med h*n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fantasier er ikke utroskap! Hvis du vil, kan du jo fortelle han om fantasiene dine - kanskje han har noen fantasier som han kan dele med deg. Men at du trenger fantasier for å ha det bra, er det ingenting å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Orgasme er ikke alt. Står ingen plasser at hvis du gjør sånn og sånn så skal du få orgasme, det er individuelt og du må gjøre det på din måte. Sleng ut noen forslag til typen din og ta med deg vibratoren eller noe i akten. gjør vel ikke noe om du viser han hvordan du gjør det heller, han vil helt sikkert bli intressert og nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...