Gå til innhold

meg eller eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som forgudet meg for noen måneder siden når jeg ikke gjengjeldte følelsene, har plutselig fått litt "gammel kjærlighet ruster aldri", og har planer om å kanskje begynne med eksen. Eksen bor 4 timer unna, jeg bor 2 minutter unna. What to say? Jeg har falt. Falt for han så mye at jeg er helt nede og ikke klarer spise, drikke eller gjøre noe som virker fornuftig. Hører bare sanger som vi hørte på sammen, sanger vi hørte på sist helg når han pjusket på armen min og jeg sovnet. før han ga opp for tidlig og begynte med eksen. noen med samme erfaringer? la oss dele sorgene da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis han dumper deg fordi han har planer om å kanskje begynne med eksen, høres det ikke ut som en som er verd din hjertesorg! mye søppel der ute, synd at vi tryner i det stadig vekk. reis deg opp og gå videre!

Skrevet

hvis han dumper deg fordi han har planer om å kanskje begynne med eksen, høres det ikke ut som en som er verd din hjertesorg! mye søppel der ute, synd at vi tryner i det stadig vekk. reis deg opp og gå videre!

true. og fine ord. bare at han er fantastisk rett igjennom, er jeg som har ditchet litt først når tanken ikke hadde falt meg, og at det kanskje er litt min feil gjør vondt langt inn i hjerteroten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...