badlih Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 jeg leter etter en sang på spotify, men ikke lett når jeg ikke husker artisten. men refrenget er nesten slik; - Hvor er du fra`a? - jeg er fra Oslo. Kan noen hjelpe?
Plutseliten Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Er det Vestkantsvartinga av Karpe Diem feat. Pumba du snakker om? .. Den går jo ikke helt som du skriver, men. Endret 5. februar 2011 av Plutseliten
Pinklightning Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Vestkantsvartingan med Karpe Diem tenker jeg?
Fanta Exotic Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Husker du noe mer av sangen? Hvis det er en GT-sang så kan jeg ihvertfall hjelpe, men klarer ikke plassere "jeg er fra oslo" akkuratt nå
badlih Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2011 ja det er kanskje det... Karpe Diem - Vestkantsvartinga. Hørte den på Youtube nå, men den var ikke akkurat slik jeg husket... Enten er det meg som har dårlig hukommelse eller så har jeg hørt en annen versjon... (om det finnes)? Finnes det andre versjoner, tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå