Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig fet hud som også er fuktfattig..Noen som har noen erfaring med en av kreme hos MD formulation og som har noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fet hud trenger en lett oljefri krem. Selv foretrekker jeg lotion eller gel. Min fuktfattige hud med fet t-sone blir synlig bedre med MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Hydrating Gel med påfølgende MD Formulations Moisture Defense Antixidant Moisturizer SPF 20.

(Fra http://www.bareescentuals.com/Moisture-Defense-Antioxidant-Hydrating-Gel/36673,default,pd.html?start=5&cgid=MDF_MOISTURIZE

"Benefits:

* Lightweight gel absorbs instantly, leaving your skin supple, firm and vibrant

* Utilizes Hyaluronic Acid — which can retain over 1,000 times its own weight in water — to attract and bind moisture without any greasiness

* Defends against free radical damage and environmental stress with a blend of antioxidants, including Green Tea Extract, Superoxide Dismutase and Licorice

* Includes anti-inflammatory agents, including Yeast and Licorice, to help soften and soothe problem areas

* Works for other skins types as well, especially if you prefer a light, non-oily moisturizer in the summer".).

Har også god erfaring med MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion med påfølgende MD Formulations Moisture Defense Antixidant Moisturizer SPF 20.

(Fra http://www.bareescentuals.com/Moisture-Defense-Antioxidant-Lotion/37911,default,pd.html

Benefits:

- Instantly restores skin's natural moisture, leaving skin soft and supple

- Defends against environmental stress with four powerful antioxidants

- Increases moisture retention so that your skin stays hydrated longer

- Contains natural plant extracts for the most soothing care

- Also works great as a healthy, calming aftershave for men).

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes gel'en gjør huden stram, mens lotion'en gjør panna blank etter et par timer.. Sukk..

Skrevet

Bruk serum under som er laget for å kontrollere oljen. Eller finn et annet merke.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes gel'en gjør huden stram, mens lotion'en gjør panna blank etter et par timer.. Sukk..

Har du prøvd Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20 over gelen? Den fjerner "stramheten" her.

(Når alt har trukket inn, avslutter jeg med mineralfoundation).

Skrevet

Bruk serum under som er laget for å kontrollere oljen. Eller finn et annet merke.

Bruker MD sitt serum for uren hud under.. Tror jeg må finne meg et annet merke på fuktighetskremen gitt. Takk for svar :)

Skrevet

Bruker kun Antioxidant-kremen og er storfornøyd. Blir jeg blank dytter jeg bare av det verste og lar det stå sin gang. Men det skjer ikke så mye lengre nå enn hva det gjorde tidligere. :) Pleier også å drøye den yderst lite med en liten skvett vann da jeg føler at det blir litt mye ellers, selv om jeg har en knapp "ert" på fingrene. :)

Skrevet

Jeg har fuktfattig hud og har prøvd et par kremer fra MD som skulle være god på fukt. De var ikke gode på meg i det hele tatt. Ga meg null fukt og det var penger rett ut av vinduet. De dårligste fuktkremene jeg har vært borti :sjenert:

Skrevet

Jeg har veldig tørr hud og bruker antioxidant defense lotion og kremen for tørr hud sammen. Dette gir meg nok fuktighet. Bruk også fuktighetsmasken to ganger i uken :-)

Skrevet

Jeg brukte MD rens + md glycare lotion ( som tok knekken på alt av urenheter).

Jeg var veldig tørr, men md's fuktighetskremer funket ikke i det heletatt! Så jeg har dårlig erfaring.

Skrevet

Jeg bruker MD Formulations Moisture Defense Antixidant Moisturizer SPF 20, og er superfornøyd med denne. Har vært tilhenger av denne så lenge jeg kan huske! Har ingen problemer med at den ikke tilfører tilskrekkelig med fukt, da jeg bruker en god fuktserum under :)

Skrevet

Jeg bruker MD Formulations Moisture Defense Antixidant Moisturizer SPF 20, og er superfornøyd med denne. Har vært tilhenger av denne så lenge jeg kan huske! Har ingen problemer med at den ikke tilfører tilskrekkelig med fukt, da jeg bruker en god fuktserum under :)

Hvilket fuktserum bruker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...