Gå til innhold

'sexy' treningsklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg leter etter treningsklær, trenger ei bukse og kanskje singlett (om det er lov å trene i dette)

For jeg har nettopp begynt å trene og bruker vanlig joggebukse og en stor tshorte. Føler meg sikkelig teit, mens mange av de andre jentene har slike sexy stramme klær..

Jeg er på jakt etter treningsklær som kanksje klarer å skjule litt valpefett, så jeg ikke ser kjempe feit ut, som er en grei pris på.

Er det noen som har tips hvor jeg skal kjøpe eller titte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sportsbutikker? Der vil du finne litt av hvert for en hver smak.

Skrevet

De har masse fint på Sportsbutikker. Der kan du jo prøve ut en del og se hvordan det sitter på, de har jo enorme utvalg av ulike typer sportstøy! :)

Skrevet

Tights er bra. Alle jenterumper ser bra ut i tights :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en prat med et par av gutta om disse tightsene, og de mente på at de aller fleste jentene godt kunne spare seg å bruke dem og heller gå for noe litt videre :gjeiper:

Jeg bruker helst posebukser fra cubus(haremsbukser heter de kanskje?), de er vanvittig deilige å trene i (men ser det er veldig få andre som gjør det) og så finner jeg billige ensfargede figurnære t-skjorter/singletter på cubus, lindex og så videre.

Men jeg er nok langt under snitt forfengelig på hva jeg har på meg, er veldig heldig med at jeg ikke bryr meg så mye om andre synes jeg er utdatert/billig i klesstilen. Skoene derimot sparer jeg ikke penger på ;)

Slik treningstøy du spør etter kan du kanskje finne på XXL for eksempel, eller kanskje til og med Spar Kjøp, om du ikke er kresen på merket.

Skrevet

Mye billig på eBay med mindre du er veldig opptatt av merkeklær.

Skrevet

HM har fine og gode og RIMELIGE treningsklær. Har min favorittbukse derfra bukse ogtopp

Gjest Harriet
Skrevet

Jeg hadde en prat med et par av gutta om disse tightsene, og de mente på at de aller fleste jentene godt kunne spare seg å bruke dem og heller gå for noe litt videre :gjeiper:

Jeg bruker helst posebukser fra cubus(haremsbukser heter de kanskje?), de er vanvittig deilige å trene i (men ser det er veldig få andre som gjør det) og så finner jeg billige ensfargede figurnære t-skjorter/singletter på cubus, lindex og så videre.

Men jeg er nok langt under snitt forfengelig på hva jeg har på meg, er veldig heldig med at jeg ikke bryr meg så mye om andre synes jeg er utdatert/billig i klesstilen. Skoene derimot sparer jeg ikke penger på ;)

Slik treningstøy du spør etter kan du kanskje finne på XXL for eksempel, eller kanskje til og med Spar Kjøp, om du ikke er kresen på merket.

Jeg for min del driter en lang i hva "guttene" mener om tights. Bruker det på trening fordi det er det mest behagelige og fordi det aldri er stoff i veien når jeg skal gjøre øvelser.

Synes tights er det mest behagelige å ha på når jeg går tur også ... med en litt lang topp og jakke så er det i tillegg fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...