Sequax Skrevet 14. februar 2011 #21 Del Skrevet 14. februar 2011 TS: Age ca. 40-50 Sex: mann Location: Indre Enfold Eller..? Bare ren tipping her, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. februar 2011 #22 Del Skrevet 14. februar 2011 Vært singel i godt over ett år. A: 20 S: Kvinne L: Somewhere i Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 14. februar 2011 #23 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg og! Klart du er, det er da en grunn til at vi to er i samme klikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2011 #24 Del Skrevet 14. februar 2011 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en kompis Skrevet 15. februar 2011 #25 Del Skrevet 15. februar 2011 A:34 S:mann L:tromsø vært singel siden i sommer. Og hvor lenge jeg blir singel vet bare fremtiden, holder øynene åpen:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #26 Del Skrevet 15. februar 2011 Kvinne 24, har vært offisielt singel i snart 10 år nå hehe offisielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #27 Del Skrevet 16. februar 2011 Kvinne 24, har vært offisielt singel i snart 10 år nå Uoffisielt da? Siden du tydeligvis skiller der, uten at jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 16. februar 2011 #28 Del Skrevet 16. februar 2011 Uoffisielt da? Siden du tydeligvis skiller der, uten at jeg forstår hva du mener. Det betyr vel at hun har hatt eller har forhold som ikke tåler dagens lys, eller at hun har forhold som ikke er definerte. Forhold der hun ikke tar ham med hjem til jul, so to speak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla00 Skrevet 16. februar 2011 #29 Del Skrevet 16. februar 2011 Hallo! Mitt første innlegg her faktisk, å det måtte jo bare bli på singelforumet;) Neida, bruker ikke KG som sjekkeside.. A: 24 S: K L: Sør-Trøndelag Har et barn, singel på tredje året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #30 Del Skrevet 16. februar 2011 Uoffisielt da? Siden du tydeligvis skiller der, uten at jeg forstår hva du mener. Med offisielt singel mener jeg at jeg ikke har hatt forhold hvor vi har definert oss som kjærester overfor hverandre og venner/familie (selv om jeg ved et par anledninger har blitt omtalt som "dama" og "eksen"). Lengste forholdet jeg har hatt varte i 3 mnd, og det var på ungdomsskolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 17. februar 2011 #31 Del Skrevet 17. februar 2011 Kvinne 20, har vært singel i 7 år. Haha. Vet ikke hvorfor, er ikke galstygg liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 17. februar 2011 #32 Del Skrevet 17. februar 2011 har vært singel i 2 år....2 Fantastiske år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #33 Del Skrevet 17. februar 2011 Kvinne 20, har vært singel i 7 år. Haha. Vet ikke hvorfor, er ikke galstygg liksom. Hva mener du med singel egentlig? Det er vel ikke vanlig at man lever i noe slags forhold fra 13-årsalder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #34 Del Skrevet 17. februar 2011 Og ASL..??? Hehheeee.. ;-) Hva mener du med singel? Mener du siden man hadde et partnerforhold, eller et mer tilfeldig sexforhold uten forpliktelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 17. februar 2011 #35 Del Skrevet 17. februar 2011 Singel i 3,5 år.. A: 28 S: K L: Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. februar 2011 #36 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva mener du med singel? Mener du siden man hadde et partnerforhold, eller et mer tilfeldig sexforhold uten forpliktelser? Det tror jeg man må bestemme litt selv. For meg er man singel så lenge man ikke er i et fast forhold som begge parter er enige om at er et forhold... Et åpent forhold er et forhold det også, så det handler bare om hva begge personene kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #37 Del Skrevet 17. februar 2011 Det tror jeg man må bestemme litt selv. For meg er man singel så lenge man ikke er i et fast forhold som begge parter er enige om at er et forhold... Et åpent forhold er et forhold det også, så det handler bare om hva begge personene kaller det. Det er mange år siden jeg har levd i et (for omverdenen) åpent forhold, dvs. som gift/samboer. Det har vært noen "diskrete" forhold oppigjennom årene, av den grunn at jeg tiltrekkes av yngre (til dels ganske mye yngre enn meg selv) menn. Det er ikke helt comme il faut . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. februar 2011 #38 Del Skrevet 17. februar 2011 Så lenge du ikke tiltrekkes av barn, er det ikke noe galt i det, å jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare er den du er, uten å føle at det er galt... Men nå skal jeg ikke spore av mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 17. februar 2011 #39 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har vært singel snart 6 mnd, og har ikke tenkt å gå inn i et nytt forhold på lang, lang tid! Er for øvrig 20 og bor i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 17. februar 2011 #40 Del Skrevet 17. februar 2011 22 år fra Trondheim og har vært singel i snart to og et halv år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå