Gjest Melissa Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva gir man når sønnen blir 13-år? Litt kjedelig å bare gi penger, synes jeg. Og vanskelig å finne noe til en gutt som ikke lenger er barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tja.....hvilke interesser har han? Hobbyer? Data kanskje? Hvorfor ikke kjøpe han et gavekort eller no slikt i en data-butikk for kjøp av spill etc etc.... Hva med noen tøffe klær? Spør hans mor som vet hva poden synes er tøfft/kult. Å gi noe "fornuftig" til en 13 åring er kanskje ikke så pop??! (husker jo da jeg var 13 år - skulle det være klær måtte det være noe merkeklær) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 God lukt begynner de vel å bruke i den aldere, det gjorde min sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melissa Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk for tips! Han er ikke særlig sporty av seg, men film og data er av stor interesse.Klær er litt vanskelig å kjøpe, siden alle har hver sin smak. Men jeg har jo fått noen ideer nå.Synes det er mye lettere å finne gaver til jenter og kvinner, mens menn; pappa, brødre osv er det litt verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2003 #5 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva ønsker han seg da? Gutten min blir glad for: PC spill eller gøye programmer Playstation 2 spill eller tilbehør til Playstation klubb-treningsdrakt og annet utstyr han trenger på trening Brettspill ( f.eks Ringenes Herre Risk eller Harry Potter spill, Brainstorm mm) Snowboard eller diverse snowboard utstyr (husk - det går ann å kjøpe brukt) DVD digitalt kamera + annet "data/leke" utstyr ...og så klær selvfølgelig, men det er ikke høyest på ønskelisten fra gutten min. Jeg pleier å be ungene om å skrive ønskeliste, og så prøver jeg å spre denne til resten av familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå