AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #21 Skrevet 8. februar 2011 Han jeg dater dumpet meg til fordel for å se en fuckings film. Hva faen??? Må nesten le...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #22 Skrevet 8. februar 2011 Liten oppdatering for meg som skulle se film på Lør. Jeg sendte en meld til han på face idag. Jeg skrev at det var helt greit at han ikke ville treffe meg mer, men at jeg synst han burde si det til meg og ikke bare stikke og late som ingenting. Vi kommer nok til å møtes igjen og greit å gå med hode hevet og at vi er voksne og ikke 18 år lenger. Fikk dette til svar: Hei:) Fikk bare alle disse meldingene av deg når jeg våknet søndag,men jeg stikker ikke plutselig og har ikke tenkt tanken på noe sånt. du e en sinnsykt bra jente, det er bare meg som roter og ikke vet hva jeg vil. Vet ikke hvorfor men sånn er det! Jeg ønsker at vi beholder kontakten for har heller aldri snakket med noen i 4timer i telefonen;) jeg liker jo deg Nina! Du e jo kvalitetsjente med stor K:) Jeg tolker dette som han ikke er intressert nok, for da hadde han ikke klart å stoppe. Han trenger være aleine og treffer nok en jente han liker bedre uten å være usikker..
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 #23 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tolker dette som han ikke er intressert nok, for da hadde han ikke klart å stoppe. Han trenger være aleine og treffer nok en jente han liker bedre uten å være usikker.. Det motsatte kjønn som vil være venner er bortkastet tid.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #24 Skrevet 8. februar 2011 Han jeg dater dumpet meg til fordel for å se en fuckings film. Hva faen??? Må nesten le... Ja man må nesten det til tider. Jeg flirer litt av håpløse meg, mitt håpløse singelliv og de håpløse gutta jeg klarer å dumpe borti. Skal ikke si denna siste er håpløs da for det vet jeg strengt tatt ikke enda. Bedre man ler enn griner uansett Jeg tolker dette som han ikke er intressert nok, for da hadde han ikke klart å stoppe. Han trenger være aleine og treffer nok en jente han liker bedre uten å være usikker.. Jeg synes nå ikke det svaret var så galt jeg da Han liker deg jo tydeligvis veldig godt, og jeg tror ikke nødvendigvis menn har det samme behovet for uavbrutt kontakt som vi jenter har i starten. Jeg kjenner meg veldig igjen i det, men har med årene klart å slå meg mer til ro med akkurat det. -TS 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #25 Skrevet 8. februar 2011 Liten oppdatering for meg som skulle se film på Lør. Jeg sendte en meld til han på face idag. Jeg skrev at det var helt greit at han ikke ville treffe meg mer, men at jeg synst han burde si det til meg og ikke bare stikke og late som ingenting. Vi kommer nok til å møtes igjen og greit å gå med hode hevet og at vi er voksne og ikke 18 år lenger. Fikk dette til svar: Hei:) Fikk bare alle disse meldingene av deg når jeg våknet søndag,men jeg stikker ikke plutselig og har ikke tenkt tanken på noe sånt. du e en sinnsykt bra jente, det er bare meg som roter og ikke vet hva jeg vil. Vet ikke hvorfor men sånn er det! Jeg ønsker at vi beholder kontakten for har heller aldri snakket med noen i 4timer i telefonen;) jeg liker jo deg Nina! Du e jo kvalitetsjente med stor K:) Jeg tolker dette som han ikke er intressert nok, for da hadde han ikke klart å stoppe. Han trenger være aleine og treffer nok en jente han liker bedre uten å være usikker.. Shit... første bokstaven i navnet hans begynner vel ikke tilfeldigvis på Ø...???
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #26 Skrevet 8. februar 2011 Shit... første bokstaven i navnet hans begynner vel ikke tilfeldigvis på Ø...??? Hehe phu nei. Er visst flere av samme type skjønner jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #27 Skrevet 8. februar 2011 Ja man må nesten det til tider. Jeg flirer litt av håpløse meg, mitt håpløse singelliv og de håpløse gutta jeg klarer å dumpe borti. Skal ikke si denna siste er håpløs da for det vet jeg strengt tatt ikke enda. Bedre man ler enn griner uansett Jeg synes nå ikke det svaret var så galt jeg da Han liker deg jo tydeligvis veldig godt, og jeg tror ikke nødvendigvis menn har det samme behovet for uavbrutt kontakt som vi jenter har i starten. Jeg kjenner meg veldig igjen i det, men har med årene klart å slå meg mer til ro med akkurat det. -TS Kanskje jeg som er vant til at det er full klaff for begge to helt i starten. Men skjønner at han er litt redd/skeptisk. Jeg har flere barn fra før og han en liten jente. Jeg har kun vært sammen med menn uten barn etter bruddet med faren til ungene. Kanskje jeg bør finne meg en eldre mann
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #28 Skrevet 8. februar 2011 Det motsatte kjønn som vil være venner er bortkastet tid. Det mener jeg også. Orker ikke bruke tiden min på sånne. Jeg liker nok han bedre og greit å stoppe før det blir føleser innibilde. Han ringte meg ikveld, men hadde besøk så tok ikke tlf. Han virker litt umoden. Greit at han er redd, men avlyser ikke en kl 19 en lørdagskveld for å så ikke gi lyd i fra seg.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #29 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har lært meg å stole på magefølelsen. Har gått på gress flere ganger og håpet, men nå klarer jeg ikke mer. Orker ikke den usikkerheten rundt dating og av erfaring så ender det alltid med at jeg blir dumpet når jeg får sånne tegn. Jeg funnet ut at jeg vil vente til jeg finner en fyr som bombarderer meg med meldinger, en som ringer hver dag fordi han må høre stemmen min, og som faktisk foreslår tid og sted når jeg spør om vi skal treffes igjen. Jeg klarer ikke å gå rundt med en geleklump i magen og lyst til å spy fordi jeg blir så nervøs av å vente på meldinger at jeg både blir fysisk og psykisk syk. Mye bedre å gi seg mens leken er god, og selv om det er vondt å innse at slaget er tapt er det vondere å leve i uvisshet. Dette mener i hvertfall jeg 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #30 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har lært meg å stole på magefølelsen. Har gått på gress flere ganger og håpet, men nå klarer jeg ikke mer. Orker ikke den usikkerheten rundt dating og av erfaring så ender det alltid med at jeg blir dumpet når jeg får sånne tegn. Jeg funnet ut at jeg vil vente til jeg finner en fyr som bombarderer meg med meldinger, en som ringer hver dag fordi han må høre stemmen min, og som faktisk foreslår tid og sted når jeg spør om vi skal treffes igjen. Jeg klarer ikke å gå rundt med en geleklump i magen og lyst til å spy fordi jeg blir så nervøs av å vente på meldinger at jeg både blir fysisk og psykisk syk. Mye bedre å gi seg mens leken er god, og selv om det er vondt å innse at slaget er tapt er det vondere å leve i uvisshet. Dette mener i hvertfall jeg Det er sånn jeg også føler det skal være helt i starten, men kanskje det forandrer seg med alderen. Uansett mener jeg at det skal gå begge veier. Jeg sitter ikke å venter på at han skal bli klar 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #31 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har lært meg å stole på magefølelsen. Har gått på gress flere ganger og håpet, men nå klarer jeg ikke mer. Orker ikke den usikkerheten rundt dating og av erfaring så ender det alltid med at jeg blir dumpet når jeg får sånne tegn. Jeg funnet ut at jeg vil vente til jeg finner en fyr som bombarderer meg med meldinger, en som ringer hver dag fordi han må høre stemmen min, og som faktisk foreslår tid og sted når jeg spør om vi skal treffes igjen. Jeg klarer ikke å gå rundt med en geleklump i magen og lyst til å spy fordi jeg blir så nervøs av å vente på meldinger at jeg både blir fysisk og psykisk syk. Mye bedre å gi seg mens leken er god, og selv om det er vondt å innse at slaget er tapt er det vondere å leve i uvisshet. Dette mener i hvertfall jeg Jeg liker svaret ditt veldig godt. Det er vel litt hit jeg har kommet selv, og dette jeg ønsker meg. Jeg har ingenting imot en flørt underveis i jakten på den rette, men da skal han være ærlig med meg. I dette tilfellet så er jeg ikke der selv enda at jeg føler meg "gal" etter han, så jeg forventer ikke det tilbake. Men jeg er (var?) nysgjerrig på å bli bedre kjent med han. Er det slik at menn ikke tørr å være ærlige i frykt for konsekvensene? Jeg lurer litt på om dette er en ond sirkel. De ødelegger for nestemann ved å gjøre oss usikre og mistroiske, vi ødelegger for nestekvinne ved å hisse oss opp når vi endelig får skvist ut sannheten. -TS
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #32 Skrevet 9. februar 2011 Jeg liker svaret ditt veldig godt. Det er vel litt hit jeg har kommet selv, og dette jeg ønsker meg. Jeg har ingenting imot en flørt underveis i jakten på den rette, men da skal han være ærlig med meg. I dette tilfellet så er jeg ikke der selv enda at jeg føler meg "gal" etter han, så jeg forventer ikke det tilbake. Men jeg er (var?) nysgjerrig på å bli bedre kjent med han. Er det slik at menn ikke tørr å være ærlige i frykt for konsekvensene? Jeg lurer litt på om dette er en ond sirkel. De ødelegger for nestemann ved å gjøre oss usikre og mistroiske, vi ødelegger for nestekvinne ved å hisse oss opp når vi endelig får skvist ut sannheten. -TS Det kan virke så enkelte menn er redd for å være ærlig. Han jeg datet ringte meg i går. Nå hadde ikke vi komt så langt og ikke rotet eller noe. Kun holdt hender og vært sammen 3 kvelder + en haug med tlf samtaler. Når han sier at jeg er en kvalitetsdame og at han liker meg, men at han ikke vet hva han vil så tolker jeg det som han ikke er klar for noe seriøst. Jeg har det ikke travelt, men tenker når de er ustabile i starten og "stikker" fra problemer ringer det en bjelle hos meg. Jeg vil heller bruke tiden min på den/de som virkelig er intressert i meg og som er ærlig. Jeg vet hvor vanskelig det kan være å være ærlig selv. Holdt på med en i 3 mnd ca for en stund siden. Han var en topp fyr og vi storkoste oss sammen, men magefølesen min var ikke god og jeg gikk rundt med en rar følese i kroppen. Både deilig og vondt på samme tid. Vanskelig å forklare. Jeg gikk lenge og tenkte før jeg sa til han at jeg tvilite. Var redd for at jeg lurte meg selv. Vil jo ikke såre noen heller. Nei huff det skal ikke være lett. Synst det blir vanskeligere og vanskeligere til eldre jeg blir jeg. Har vel en tanke om at det virkelig skal være bra nå.
Piggsvin Skrevet 9. februar 2011 #33 Skrevet 9. februar 2011 Virker som flere her forventer kjærlighet ved første blikk. Selv om man liker noen og har lyst til å fortsette å date noen så trenger vel ikke det å bety at det er det eneste man har lyst til å gjøre. Man mister ikke andre interesser bare fordi man finner noen man liker. Og ikke alle gutter (eller jenter) er sånn at de sender tusen meldinger om dagen selv om de liker noen. Noen liker også å ta det med ro og finne ut av ting etterhvert som man blir mer kjent, trenger ikke bety at man er uinteressert.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #34 Skrevet 9. februar 2011 Virker som flere her forventer kjærlighet ved første blikk. Selv om man liker noen og har lyst til å fortsette å date noen så trenger vel ikke det å bety at det er det eneste man har lyst til å gjøre. Man mister ikke andre interesser bare fordi man finner noen man liker. Og ikke alle gutter (eller jenter) er sånn at de sender tusen meldinger om dagen selv om de liker noen. Noen liker også å ta det med ro og finne ut av ting etterhvert som man blir mer kjent, trenger ikke bety at man er uinteressert. Jeg forventer ikke kjærlighet ved første blikk, men når man avlyser dater i siste liten osv så gjør det at jeg mister interessen. Sitter ikke stand bay for at det skal passe han hele tiden.
Piggsvin Skrevet 9. februar 2011 #35 Skrevet 9. februar 2011 Jeg forventer ikke kjærlighet ved første blikk, men når man avlyser dater i siste liten osv så gjør det at jeg mister interessen. Sitter ikke stand bay for at det skal passe han hele tiden. Ja men det er jo litt annerledes da. Å hele tiden avlyse avtaler er en ganske dårlig egenskap, så klart man mister interessen da.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #36 Skrevet 9. februar 2011 Virker som flere her forventer kjærlighet ved første blikk. Selv om man liker noen og har lyst til å fortsette å date noen så trenger vel ikke det å bety at det er det eneste man har lyst til å gjøre. Man mister ikke andre interesser bare fordi man finner noen man liker. Og ikke alle gutter (eller jenter) er sånn at de sender tusen meldinger om dagen selv om de liker noen. Noen liker også å ta det med ro og finne ut av ting etterhvert som man blir mer kjent, trenger ikke bety at man er uinteressert. Jeg forventer heller ikke kjærlighet ved første blikk, men hver eneste gang jeg har sett det minste tegn til vingling fra guttens side har det endt med at han egentlig ikke hvar vært interessert. Det eneste jeg forventer er at fyren er tydelig på om han vil møte meg igjen eller ikke og at han er villig til å avtale tid og sted, og at han holder den avtalen. Etter forrige date jeg var på nå spurte jeg fyren om han ville møtes igjen og om han ville komme til meg en tur. Denne meldingen ble sendt tidlig på dagen og når det nærmet seg natta fikk jeg er svar hvor det stod at han kom til å jobbe mye fremover, men at det hadde vært hyggelig å treffe meg igjen og at vi måtte prøve å få det til. Jeg sendte bare en melding tilbake om at det ikke var noe å stresse med og ønsket han lykke til videre. (dette er ikke hele historien, jeg hadde et par indikasjoner til). Jeg er glad jeg har lært meg å kjenne lusa på gangen nå og velger å stole på magefølelsen min. Jeg har vært singel mange år og jeg har datet et titalls gutter, og jeg har lært meg at jeg ikke lenger skal utsette meg selv for tortur. Det føltes godt å ha avsluttet det hele mens leken ennå var god.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #37 Skrevet 9. februar 2011 Jeg forventer heller ikke kjærlighet ved første blikk, men hver eneste gang jeg har sett det minste tegn til vingling fra guttens side har det endt med at han egentlig ikke hvar vært interessert. Det eneste jeg forventer er at fyren er tydelig på om han vil møte meg igjen eller ikke og at han er villig til å avtale tid og sted, og at han holder den avtalen. Etter forrige date jeg var på nå spurte jeg fyren om han ville møtes igjen og om han ville komme til meg en tur. Denne meldingen ble sendt tidlig på dagen og når det nærmet seg natta fikk jeg er svar hvor det stod at han kom til å jobbe mye fremover, men at det hadde vært hyggelig å treffe meg igjen og at vi måtte prøve å få det til. Jeg sendte bare en melding tilbake om at det ikke var noe å stresse med og ønsket han lykke til videre. (dette er ikke hele historien, jeg hadde et par indikasjoner til). Jeg er glad jeg har lært meg å kjenne lusa på gangen nå og velger å stole på magefølelsen min. Jeg har vært singel mange år og jeg har datet et titalls gutter, og jeg har lært meg at jeg ikke lenger skal utsette meg selv for tortur. Det føltes godt å ha avsluttet det hele mens leken ennå var god. Synes du formidler mye av det jeg etterhvert har innsett også her... -TS
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #38 Skrevet 10. februar 2011 Yes, jeg er dumpet. Magen min er ikke så dum den -TS
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #39 Skrevet 10. februar 2011 Yes, jeg er dumpet. Magen min er ikke så dum den -TS Du skal være glad du har en velfungerende mage. Nå har du spart deg selv for masse stress. Tommel opp for magen!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #40 Skrevet 10. februar 2011 Du skal være glad du har en velfungerende mage. Nå har du spart deg selv for masse stress. Tommel opp for magen! Aaah... Ja magen skal ha skryt Men spart for stress vet jeg ikke, nå starter vel jakten etter et nytt offer. Eller kanskje jeg bare skal ta en pause. Eller finne meg ei dame. Bare synd menn er så fiine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå