AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #21 Skrevet 2. april 2021 Her i Trondheim selges den overalt. Handler mest på Rema, så jeg kjøper den der. Helt enig med TS at det er den beste aiolien, vi er helt avhengig av akkurat det merket. Anonymkode: 0f054...c5d
enkefru Skrevet 6. april 2021 #22 Skrevet 6. april 2021 snusmumrika skrev (På 5.2.2011 den 17.13): Vi har vært på Mallorca hver sommer 9 år på rad, og har blitt mer eller mindre "avhengige" av disse gule boksene med "vinger" på sidene. Selv Junior på 10, som ellers er ytterst kresen, liker denne. Stor var derfor lykken da vi fant ut at Maxi Mat på Nordby kjøpesenter (Sverige) hadde tatt inn akkurat dette slaget alioli. Men siden i sommer har vi ikke funnet det der heller. Er det noen som vet hvor vi kan få tak i Chovi Allioli på østlandet eller ikke så langt over svenskegrensa? (Jeg har forsøkt å kontakte produsenten, uten å få svar.) http://www.chovi.com/index.php?id_pagina=3&idioma=en Coop Extra har den i flere av sine butikker her på østlandet
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #23 Skrevet 6. april 2021 Fjugur skrev (33 minutter siden): Coop Extra har den i flere av sine butikker her på østlandet Kanskje de ikke hadde den for ti år siden, da Ts lette etter den 😄 Anonymkode: 81f9b...c7a
enkefru Skrevet 6. april 2021 #24 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje de ikke hadde den for ti år siden, da Ts lette etter den 😄 Anonymkode: 81f9b...c7a Haha.... la ikke merke til det jeg 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #25 Skrevet 7. april 2021 Supraspinatus skrev (På 9.2.2011 den 9.02): Ikke så dumt det der. Man kan godt droppe sennep og hvitvinseddik og bare ta litt sitronsaft i, da får man en renere smak. I tillegg kan man godt redusere mengden hvitløk, om man ikke er så glad i sterk hvitløksmak. En hel feddfri hvitløk er ganske mye. Hva mener du egentlig med microplanejern? Microplane er en produsent av kjøkkenutstyr og verktøy og de har alt fra fotrasper til grønnsakskrellere og trefiler. Selv bruker jeg en liten rasp til å raspe hvitløk. Ev kan man skvise den i en hvitløkpresse. Super enkel oppskrift, 3 hele egg, 3 hvitløk fekk, 1 stor skje dijon, litt eddik eller sitron,bruk stavmikser og hel i olje. Smak til. Anonymkode: b7486...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå