Bubblerock Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har bestemt meg for å ha et chunky lilla perlehalskjede til brudekjolen min! Tror det blir veldig fint, og at det får fram min personlighet på toppen av kjolen Hva hadde du når du giftet deg? Eller hva har du planlagt å ha? :D
LimaLama Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Kun et enkelt sølv armbånd.....Kjolen var rikt dekorert....
Gjest Syffe Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Jeg skal kun ha noen fine øredobber, kanskje et perlearmbånd og giftering selvsagt. Syns det enkle er finest
ladyluna Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Jeg hadde det enkle gullkorset jeg alltid bruker Det passet bra med den svakt champagnefargede kjolen min, og det enkle er ofte det beste etter min mening
lilleGrethe Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Jeg laget alle smykkene mine selv (unntatt gifteringen, da) - i sølv, perler og Swarovski-krystaller - hadde tiara, armbånd, øredobber og halssmykke i hvitt.
FruN Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Jeg skal ha det første smykket jeg fikk av forloveden, et sølvhjerte jeg skal ha i et hvitt bånd, hårbøyletiara, øredobber som passer og kanskje et armbånd. Etterhvert skal jeg og ha ringen selvfølgelig.
Lachesis Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Jeg skal ha et sølvsmykke med et lite anheng (fra Fossil, det første smykket jeg fikk av gubben)og et sølvfarget armbånd jeg har etter mamma. Veldig enkelt.
Gjest loren Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Egenlagd halssmykke og øredobber i swarovski og sølvperler. Enkelt og elegant
Modic Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Jeg hadde også enkle smykker: Kjede og øredobber i hvitt gull med en diamant og en perle. Etterhvert kom selvfølgelig gifteringen på. Enig med flere over her - det enkle er ofte det beste (peneste).
Anglofil Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Tror jeg bruker et enkelt perlekjede, eventuelt et annet i sølv. Mvh Yvonne
Gjest Ruccola Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Jeg syns også enkelt er finest, spesielt om man har en kjole med mye detaljer. Er det mye på brystet på kjolen syns jeg faktisk det kan vere like fint uten smyke Men bare morro om en har noe som drar fram personaliteten sin da
Bubblerock Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2011 Jeg syns også enkelt er finest, spesielt om man har en kjole med mye detaljer. Er det mye på brystet på kjolen syns jeg faktisk det kan vere like fint uten smyke Men bare morro om en har noe som drar fram personaliteten sin da Jeg er ikke så veldig "brudete" av meg, og synes det kan bli litt kjedelig med typiske sølv og perlesmykker. For min egen del! KJolen er ikke så utsmykket, det er litt perler på brystet bare, resten ganske enkel. Og brudgommen er ikke så glad i stroppeløst så da må jeg ha noe som bryter litt hehehe
Rhiannon Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Jeg skal ha et ametystsmykke etter min oldemor. Og så har vi kjøpt øredobber som ligner. Det er egentlig min mor som har drømt om at jeg skal bære dette smykket når jeg gifter meg, så det er litt for å føye henne Men jeg synes det er innmari fint, og vi hadde det med da jeg kjøpte kjolen, så det er samme stil
fridr Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Jeg skal kun ha perleøredobbene jeg har fått av min kjære. (Og ringen etterhvert.) Jeg kan ikke ha mer til denne kjolen, ellers blir det heilt feil
FruN Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 Det ble litt forandring i planene her. Jeg skal ha et smykkesett bestående av armbånd, øredobber og kjede etter oldemoren min. Har alltid synes det var veldig fint, så jeg ble glad når mamma lot meg låne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå