Gjest Linda Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hva trenger dere i et forspill? Kyssing, suging osv? Hva trenger dere for å bli kåte og klare?
Ziegel Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 En kåt og småfrekk dame... mmmmmmmmm... Væere litt bestemt og bar "ta" det du vil ha. f.eks ta seg til rette og suge, eller dytte seg oppå meg for å kysse og presse seg mot meg. Eller utifra det blå ta hånda ned i buksa mi for å begynne å rote litt der nede.
Gjest Dagon Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 En overraskelse hvor man blir tatt på sengen og i et sekund blir helt paff, altså røkket av den vanlige tralten en går å surrer i, men ikke skremt livsskjiten ut av så adrenalinet pumper.
Gjest mann Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 slikkgin, suging og runking er selvsagt vel og bra det, men det bør komme litt senere i forspillet syntes jeg. For min del er et lite strippeshow fra hennes side ikke å forakte. Jeg elsker bein, så fordel om hun steller beina sine litt først slik at huden er myk og fin og tar på seg et kort skjørt/hotpants eller noe slikt.
Ziegel Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Skjørt og hotpants er tingen når det kommer til anntrekk ja!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Stripping, tirring, kyssing, runking og suging.
Gjest Linda Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Tusen, tusen takk for fine svar! Foretrekker dere langsom stripping, eller en litt raskere versjon? Mener da både musikk, bevegelse og avkledning. Og hvor viktig er det for dere å ha et ordentlig forspill? Trenger dere å gjøre noen forberedelser før sex, som å dusje osv? Eller foretrekker dere å bare hoppe rett på? Eller mellomting?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Så damer må ha et show hver gang de skal ha sex? Hva med å bare hive mannen i senga, rive av han klærne og pule i vei? Hvorfor kan ikke mannen strippe og dama se på?? Hmmm???
Gjest Raindrops Skrevet 6. februar 2011 #9 Skrevet 6. februar 2011 Så damer må ha et show hver gang de skal ha sex? Hva med å bare hive mannen i senga, rive av han klærne og pule i vei? Hvorfor kan ikke mannen strippe og dama se på?? Hmmm??? Som oftest tror jeg at klining og tafsing fungerer helt utmerket på de fleste, men det er jo gøy å gjøre litt mer ut av det noen ganger. Det går jo begge veier, av og til er det koslig at han tenner lys når jeg kommer på besøk, og gir meg en herlig massasje før vi kjører på, men jeg forventer ikke det hver gang vi skal ha sex. På samme måte som at jeg kan strippe sakte ned til nettingstrømper og miniskjørt før jeg gir han en skikkelig blowjob, men jeg synes ikke det er noe gøy hvis jeg gjør det hver gang. Variasjon er fint synes jeg 1
Gjest Katten. Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Madammen gav meg et heftig forspill for noen uker siden: Bant fast hendene mine med et belte over hodet. Brukte slipset mitt som bind for øynene. Så lekte hun seg lenge over hele kroppen min med massasjeolje, isbiter, tunger og alt. Awesome.
Gjest Raindrops Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Madammen gav meg et heftig forspill for noen uker siden: Bant fast hendene mine med et belte over hodet. Brukte slipset mitt som bind for øynene. Så lekte hun seg lenge over hele kroppen min med massasjeolje, isbiter, tunger og alt. Awesome. Det der skal jeg jammen prøve ut
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Madammen gav meg et heftig forspill for noen uker siden: Bant fast hendene mine med et belte over hodet. Brukte slipset mitt som bind for øynene. Så lekte hun seg lenge over hele kroppen min med massasjeolje, isbiter, tunger og alt. Awesome. Hvordan ble isbitene brukt? Andre med gode tips??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå