Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bestillte meg disse for 2 uker siden i håp om at jeg fikk litt ressultat TOO FACED LIP INJECTION LIP PLUMPER (PALE PINK) Too Faced Lip Injection Extreme

Den første fikk jeg ikke så merkbar forskjell, bare litt kanskje. Extreme derimot gjorde stor forskjell hvertfall på overleppa som eller er veldig smal:) Jeg tenkte bare jeg skulle dele denne gledelige nyheten med dere som også har prøvd nesten alle lip plumpere uten lykke. Denne funker helt sikkert :jepp: .

Husker det var mange i forige tråden som skulle bestille seg denne. Har dere fått testet den?

Endret av CafeLatte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått testet den vanlige (ikke extreme), og syns den funka :jepp: Tror jeg skal prøve extreme neste gang!

Skrevet

Jeg har fått testet den vanlige (ikke extreme), og syns den funka :jepp: Tror jeg skal prøve extreme neste gang!

Extreme er mye bedre og tørker ikke ut leppene i det hele tatt.

Skrevet

Så bra at den funka for deg! :tommelsmil:

Jaaa det var du som annbefalte den var det ikke?

Skrevet

Nei, det var ei anna som anbefalte den.

Men eg støtta opp om kor bra den var. ;)

Skrevet

åå, kanskje jeg skulle bestilt denne da :) men ser i en annen tråd at mange er negative til lookfantastic i forhold til leveringstid?? :/

Skrevet (endret)

åå, kanskje jeg skulle bestilt denne da :) men ser i en annen tråd at mange er negative til lookfantastic i forhold til leveringstid?? :/

jeg bestilte min på beautybay.com og den kom etter 2 uker. Hvis du vil ha en lip plumper som funker bør du absolutt bestille deg exstreme jeg er kjempe fornøyd.

Dessuten er den mye billigere på beautybay enn makeupmekka og lookfantastic. Hvis du bestiller under 200 kr slipper du toll og mva.

Endret av CafeLatte
Skrevet

Extreme skal så testes! :) Jeg får jo gigalepper av den "vanlige", så hvis Extreme er bedre, kan jeg se for meg gakk-gakk leppene :fnise:

Skrevet

Den hadde dessverre NULL effekt på meg, så heldige er dere... Fikk den forledendag og ble skikkelig skuffet:-(

• Liker 1
Skrevet

Den hadde dessverre NULL effekt på meg, så heldige er dere... Fikk den forledendag og ble skikkelig skuffet:-(

hæææ???Hvilken testet du av de?

Skrevet

Extreme skal så testes! :) Jeg får jo gigalepper av den "vanlige", så hvis Extreme er bedre, kan jeg se for meg gakk-gakk leppene :fnise:

Heheheh jeg liker extreme bedre. Føler mye bedre på enn den vanlige.

Gjest Violently Happy
Skrevet

Kan man kjøpe Too Faced Lip Injection Extreme i butikk her i Norge, eller må man gå online?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte mange produkter fra Too faced fra deres nettside for over 1000 kr for en stund tilbake.(Via jetcarrier)

Der fikk jeg en prøve på extreme plumper, og den funka så bra at jeg ikke bruker den :sukk: Leppene ble altfor mye oppsvulmet, og det ble ikke noe fint på meg :fnise: (Er ikke blant dem som synes det er noe fint med dolly nebb, som mange higer etter :lur:

Men det er vel ett bevis på at den plumperen funker :jepp:

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

:skratte::fnise::skratte:

Jeg vil tro det har en lignende effekt, uten at jeg har prøvd sånn pumpe, men det føltes sånn :fnise:

Skrevet

Jeg sverger også til Too Faced sin, beste jeg har prøvd noen gang :takke:

Skrevet

Hvordan skal denne egentlig brukes? jeg fikk den nettopp i posten, og den svidde noe sinnsykt på leppene. jeg har brukt den morgen og kveld i noen dager. Den svulmer opp leppene med en gang jeg påfører den, men synes ikke den har effekt utover dagen. Må man bare fortsette å bruke denne i all evighet, eller skal den "gjøre noe" med leppene, slik at man ikke trenger å bruke den hele tiden, etter en stund? Bare lurer jeg :sjenert:

Skrevet (endret)

Hvordan skal denne egentlig brukes? jeg fikk den nettopp i posten, og den svidde noe sinnsykt på leppene. jeg har brukt den morgen og kveld i noen dager. Den svulmer opp leppene med en gang jeg påfører den, men synes ikke den har effekt utover dagen. Må man bare fortsette å bruke denne i all evighet, eller skal den "gjøre noe" med leppene, slik at man ikke trenger å bruke den hele tiden, etter en stund? Bare lurer jeg :sjenert:

Du skal jo påføre den som en vanlig lipgloss, etter behov :) Det er ikke slik at du får langvarig effekt ved bruk av dette produktet, altså! Den virker bare når den blir påført, og så lenge glossen ligger på leppene ;)

*Skrivefeil*

Endret av Yasi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...