AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hei Jeg har spilt fiolin siden jeg var 6 år gammel helt til jeg ble 15. Jeg sluttet da helt og har ikke rørt en fiolin på 10 år, er 25 nå. Har bokstavelig talt ikke rørt en fiolin på 10 år. Jeg kunne spille de store symfoniene den tiden, men nå husker jeg ingen ting. har tenkt å begynne å spille igjen siden og lurer da på om noen av dere vet sånn ca hvor lang tid det vil ta for meg å komme meg opp til det nivået igjen? ; Håper jeg kan bli like flink som jeg var.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #2 Skrevet 11. februar 2011 det er umulig å si, det avhenger av hvor mye tid du har tenkt å legge i det. jeg har vært i en lignende situasjon, og med øving ca. 1-2 timer hver dag i rundt to måneder var jeg på omtrent samme nivå som før.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 drar opp denne da jeg lurer på akkurat det samme. Noen som har noen tips om hvor man skal starte?? Anonym poster: e1e058124a3906a7597d0c6672655d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå