AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hei=) Jeg skal reise til Afrika og være borte i seks uker, hovedsaklig i Tanzania og på Zanzibar. Jeg vil jo gjerne kunne ringe hjem/få telefoner hjemmefra denne tiden uten at det skal koste en formue. Noen som har tips og råd om hvordan jeg billigst mulig kan ringe hejm/ motta samtaler hjemmefra?
sunnyside Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Vet du om du har nettilgang der nede, og evt hvor bra nett du har tilgang på? Skype kan jo være en mulighet; jeg skyper stadig vekk til venner i Afrikanske land. Om du skaffer deg lokalt mobilnummer, er det en mulighet at de her hjemme kan bruke skype og ringe deg. Man får kjøpt abonnement på skype, som er rettet mot bestemte land. Da kan man snakke ganske lenge på et sånt abonnement. Jeg gjør det hvertfall sånn:)
Gjest heffalompen20 Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Vet du om du har nettilgang der nede, og evt hvor bra nett du har tilgang på? Skype kan jo være en mulighet; jeg skyper stadig vekk til venner i Afrikanske land. Om du skaffer deg lokalt mobilnummer, er det en mulighet at de her hjemme kan bruke skype og ringe deg. Man får kjøpt abonnement på skype, som er rettet mot bestemte land. Da kan man snakke ganske lenge på et sånt abonnement. Jeg gjør det hvertfall sånn:) Takk for gode tips:) Jeg har tenkt på skype, men regnet med at det var for dårlige internett forhold der nede, men da kan det jo være at det kan fungere:)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 På noen utenlandsbutikker går det også ann å kjøpe et slags kontantkort til fasttelefon som er beregnet til et bestemt land, som gjør det rimelig å ringe. Om skype ikke skulle være et alternativ for deg.- Men det er vel det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå