orchid1988 Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hei! Jeg har tenkt å søke på sykepleierutdanning. Førstevalget blir i Bergen, men ønsker også å søke i Oslo. Er det noen som kan anbefale den eller de skolene som har best rykte på seg for denne utdanningen? Tusen Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 I Oslo Louvisenberg, i Bergen Haraldsplass.
venus_ Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 I Oslo Louvisenberg, i Bergen Haraldsplass. Kan du si noe om hvorfor Lovisenberg er bedre enn Høgskolen?
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er veldig fornøyd med Høyskolen Diakonova, og kjenner andre som har kjempegod erfaring med Lovisenberg På HiO er det ofte store kull og dårlig individuell oppfølging, mens HD og Lovisenberg har mindre klasser og bedre personfokus
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Anonym her for ikke å bli gjenkjent. Selv gikk jeg på HIO. Det stemmer at det er store kull og til tider noe administrativt rot (avlyste forelesninger etc). Lærerene var av varierende kvalitet. Det som imidlertid er VELDIG bra med HIO er at de har et stort spekter av praksisplasser både i Oslo og i utlandet. Alt i alt var jeg fornøyd med utdanningen der.
orchid1988 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2011 Tusen Takk for svar alle sammen Greit å få svar fra de som har erfaring med skolene eller kjenner folk som har det!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Styr unne HiO! HiO er fleksible, det skal de ha. Men rent bortsett fra det har jeg ikke mye fint å komme med. De har en del hyggelige og flinke veiledere også, det er et pluss
orchid1988 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2011 Styr unne HiO! HiO er fleksible, det skal de ha. Men rent bortsett fra det har jeg ikke mye fint å komme med. De har en del hyggelige og flinke veiledere også, det er et pluss Tusen Takk for svar Da har jeg noen lunde oversikt over de skolene jeg vil søke på Visst det er noen som har noen kommentarer til sykepleierskolen i Førde, så hadde jeg blitt glad for det også, hørt at det er utrolig lett å komme inn der. Om det er en bra skole? Men det kommer i såfall til å bli mitt siste ønske! Det er Bergen som jeg håper på først og fremst, deretter Oslo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå