Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Typen fortalte at han overnattet hos en jente i klassen for lenge siden. Men de sov bare, hadde ikke sex... Er det han sier i allefall. Jeg leste meldinger på telefonen hans, og så en melding fra denne jenta om at han gjerne kunne komme på kaffebesøk hvis han ville....dette var om formiddagen, når han liksom skal være på skolen. Hvor han egentlig er, vet ikke jeg... Jeg har alltid vært sjalu, men nå er det blitt ekstra ille. Sjalusien kommer vel av at jeg ikke føler meg så mye verdt... Ikke pen nok osv... Denne jenta i klassen hans er ganske lekker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som du ikke helt kjøper historien hans. Det viktigste her er å fortelle ham at du opplever hele situasjonen som ekkel. Si at du føler hun er en trussel, og at du blir usikker. Ved å fortelle ham hva du føler, vil du forhåpentligvis få avkreftet dine mistanker om at noe er galt.

Sjalusi er etter min mening ikke bare negativt. Det bekrefter bare at man er redd for å miste den man er glad i. Men sjalusi som er ubegrunnet, er ikke sunn. Den har en tendens til å vokse seg stor og svart.

Fortell ham hvordan du har det, hvordan du reagerer på den type meldinger. Er han glad i deg, vil han respektere følelsene dine og be henne holde seg unna. For han vil vel at forholdet mellom dere to skal fortsette, regner (og håper!) jeg med? Uansett: Det du føler, kan ingen fortelle deg er feil!! Det er dine følelser, og det er i din fulle rett å fortelle ham at dette ikke kjennes greit ut.

Lykke til!

Bambi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...