Laila92 Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Vet dere om noen bra filmer som handler om selvmord og psykisk syke folk? Hvor handlingen foregår på f.eks et mentalsykehus og lignende.. Eks: De gales hus. Vet dere om noen flere?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Girl Interrupted, foregår på et mentalsykehus Angelina Jolie vant Oscar for denne filmen. Shutter Island - mentalsykehus, Leonardo DiCaprio i hovedrollen.
Maldoror Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 (endret) En film som har gjort sterkt inntrykk er " On The Edge ", med en brilliant Cillian Murphy i hovedrollen. En fantastisk blanding av tragedie og komikk, der begge aspekter føles like naturlige. Irsk film på sitt beste!! Om du ikke er så nøye på om handlingen foregår på et sanatorium, så kan også " Der Todesking " og " The Bridge " på det varmeste anbefales!! Endret 6. februar 2011 av Maldoror
cilipili Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Veronika Decides To Die. Helt ok, boka er selvfølgelig bedre. Shutter Island. Fantastisk bra!
karella Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 don't say a word girl interrupted rachel getting married gothika the hours a single man
Gjest Tsunade Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Og for ikke å glemme den store klassikeren: Gjøkeredet. Fabelaktig film, grusom og morsom.
Laila92 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2011 Forhåpentligvis ikke, jeg hater skrekkfilmer xD
Gjest Raindrops Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Prozac Nation likte jeg da jeg var yngere, men jeg husker egentlig ikke om den er bra eller ikke:p http://www.imdb.com/title/tt0236640/
Dobbeltseng Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 Gotchika, som er nevnt, er en skrekkfilm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå