Gå til innhold

Havfrueformet brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Pittelillemeg
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med denne type form på brudekjolen? Jeg syns den er sååå fin, og jeg ønsker å ha en brudekjole som er i denne formen, og ikke kakekjole pga. jeg er ganske liten og har ikke lyst til å drukne i brudekjole... Men det må være forferdelig trangt å gå i??

Viste bilde av den til forloveden min, og han sa den lignet på en duk... :fnise: Den er jo veldig "blondete", men syns den er så fin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var veldig fin, bare husk at havfruefasongen fremhever hoftene. Så synes denne type kjole passer godt til de med forholdsvis smale hofter.

Gjest Pittelillemeg
Skrevet

Den var veldig fin, bare husk at havfruefasongen fremhever hoftene. Så synes denne type kjole passer godt til de med forholdsvis smale hofter.

Jeg har ikke så breie hofter så tror det skal gå ganske bra :) Jeg har derimot ganske markert midje, og er generelt ganske liten så jeg tror det er denne formen jeg burde gå for. Men jeg skal uansett ta meg en prøvetime hos en brudesalong slik at jeg er helt sikker på hvilken form, farge og stoff jeg burde gå for...

Skrevet

Smale hofter og enda smalere midje er perfekt for denne fasongen. Du blir kjempefin! :rodmer: Den dagen jeg gifter meg skal jeg ha noe sånt som det her. Elsker vide skjørt: http://www.everafter.no/ds_product_info.php/products_id/66

Takk...! Kjolen din er også veldig, veldig fin :rodmer: Vide skjørt er skikkelig romantisk!

...Og ja, det er Pittelillemeg som svarer. Jeg har bare laget meg en ny profil (ikke spør hvorfor, lang historie) :fnise:

Skrevet

jo fortell :popcorn:

Iblant får man en ny start på livet, og da vil man virkelig legge sjela si i å legge bort det gamle... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...