Gå til innhold

Greit at menn synes andre menn er mer sexy enn kvinner?

Anbefalte innlegg

Gjest Guttfolket
Skrevet

Er dette akseptabelt?

Hvis en mann sier at han er heteroseksuell, men synes mannskroppen er mer sexy enn kvinnekroppen, høres dette ut som det stemmer greit, eller er det en selvmotsigelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært her før m samme problemstilling!!!

Skrevet

Men finnes det menn som synes mannekroppen er mer sexy en kvinnekroppen? Som heterofil kvinne synes til og med jeg at kvinnekroppen er mye mer sexy enn mannskroppen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Som heterofil kvinne synes til og med jeg at kvinnekroppen er mye mer sexy enn mannskroppen...

Ergo kan vel heterofile menn mene at en mannskropp er mer sexy enn en kvinnekropp?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ergo kan vel heterofile menn mene at en mannskropp er mer sexy enn en kvinnekropp?

Nettopp. Det finnes ingen sannhet på dette området, mesteparten har med smak å gjøre.

Nå er det vel allikevel mest vanlig at man synes det motsatte kjønn er mest sexy, uansett om mann er mann eller kvinne.

Gjest Monica H
Skrevet

Hvis dere snur på det se hva dere tenker med en gang, Er det greit at jegnter liker andre jenter bedre enn gutter?

Nei sier sikkert mange da, men hadde det vært i et gutteforum og en gutt hadde spurt, så hadde det blitt JA, helt sikkert. De ville sagt at det er kvalmt med gutter som liker gutter og homo å blablabla...

Jeg liker gutter og jenter, begge kjønn har jo sine former og måter å være fine og deilige på, men uansett så synes jeg jenter er finere en gutter, uten at det betyr noe som helst.

Gjest Linea_realist
Skrevet
Hvis dere snur på det se hva dere tenker med en gang, Er det greit at jegnter liker andre jenter bedre enn gutter?

Nei sier sikkert mange da, men hadde det vært i et gutteforum og en gutt hadde spurt, så hadde det blitt JA, helt sikkert. De ville sagt at det er kvalmt med gutter som liker gutter og homo å blablabla...

Jeg liker gutter og jenter, begge kjønn har jo sine former og måter å være fine og deilige på, men uansett så synes jeg jenter er finere en gutter, uten at det betyr noe som helst.

Det betyr at du hva nå enn du er, i hvert fall ikke er hetero. Men mer enn det betyr det ikke.

Det er selvsagt et gammelt velkjent faktum at gutter er mindre tolerante overfor slike ting enn jenter er.

Gjest Monica H
Skrevet

Det betyr at du hva nå enn du er, i hvert fall ikke er hetero. Men mer enn det betyr det ikke.

Det er selvsagt et gammelt velkjent faktum at gutter er mindre tolerante overfor slike ting enn jenter er.

Tenk at du ikke klarte å lese den siste setningen min :fy: At det går ann da! Nå får du skjerpe deg! At jeg ikke hetro er like sant som at bensindamp ikke er lett tennelig, og får jeg fåreslå at du ikke leker med ilden :sinna: Sånne som deg blir lett brennt :evil:

Jeg er så hetro som det går ann å bli, selv om jeg synes jenter ser fine ut og alt det jeg skrev over. Jeg har aldri sjekket opp noen jenter eller komentert at de er deilige på noen måte, jeg synes hva jeg vil og liker hva jeg vil og JEG vet hva JEG er så ikke kom å provosere på den måten :kjempesinna:

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis du vet med deg selv at du er heterofil, ja da er du vel det, uansett hvilke type kropp du syns er vakrest! (mange kvinner synes jo at kvinnekroppen er vakrere/mer sexy enn mannekroppen, så hvorfor ikke?!)

Skrevet

Det høres overhodet ikke ut til å stemme. Er nesten 100 prosent sikker at heterofile menn synes at kvinnekroppen er mest sexy ...

Skrevet
Hvis du vet med deg selv at du er heterofil' date=' ja da er du vel det, uansett hvilke type kropp du syns er vakrest! (mange kvinner synes jo at kvinnekroppen er vakrere/mer sexy enn mannekroppen, så hvorfor ikke?!)[/quote']

:klem:

Enig!

=)

Gjest Linea_realist
Skrevet
Det høres overhodet ikke ut til å stemme. Er nesten 100 prosent sikker at heterofile menn synes at kvinnekroppen er mest sexy ...

Hvorfor det når det er flere såkalt heterofile kvinner som synes kvinnekroppen er mest sexy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...