Gå til innhold

Utesteder i Trondheim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke utesteder i Trondheim er verdt å sjekke ut?

Gjerne litt snobbete ;) Er 24 år og på utkikk etter kjekke gutter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rampunge

Finn ut hvor BI-folka henger. Når du kombinerer ordet snobb og kjekk tenker jeg forøvrig automatisk på Vista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite "snobbesteder" i Trondheim, men en god del mørkebrune puber som kan være greit å styre unna. Vivaldi, Kos, Brukbar, Crash, Downtown og Vista kan være ålreite alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vista blir du dopet ned, Ricks er shady, og er det mye folk der er 90% under 20. Downtown, Gossip og Crash går for ca. det samme -> mye fyll, jævlig høy musikk og dansing. Lille London kan være koselig med riktige folk, Vivaldi er ganske bra, dog lite lokale. Circus er billig og alltid fullt av folk. Brukbar er brukbart. Familien kan være bra eller crappy og Samfundet er fullt av blakke studenter.

Make your pick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en skikkelig bra studentby! :ironi:

Har hørt mye bra om Vega. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hvilke utesteder i Trondheim er verdt å sjekke ut?

Gjerne litt snobbete ;) Er 24 år og på utkikk etter kjekke gutter! :)

De stedene nevnt ovenfor er overfylt av kåte, unge gutter som tar det de får! Dra på Kos (ved siden av Lille London). Der har de 23 års aldersgrense som gjør at de får luket ut mesteparten av de unge og kåte. Litt mer classy stil, men samtidig avslappet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter et snobbete sted så har du feks:

Bari, Kos, Raus, Søstrene Karlsen, Vivaldi. Dette er sitt-ned steder for de som har på seg fine klær og drikker drinker. Ikke noe rølpesteder.

Ellers har du påkledd, men kan være litt snobbete:

Vista, Brukbar, Blæst (brukbar og blæst er det en del litt rocka folk og iallefall i ukedager).

Om du liker korte utringede kjoler, er solariumsbrun og ihjelbleka hår passer vel plassene:

Downtown, Gossip, Kræsj og Ricks.

Litt for alle:

Familien, Blæst, Brukbar, circus

Puber der alle og enhver går men ikke overvekt av alkisene:

Lille London, Old Dublin, Macbeth, Tree Lions, Carl Johan (dog litt voksnere klientell)

Steder der rocka/litt rocka folk går:

3b, Fru Lundgreens, Blæst, Familien, Credo (blir kalt "voksen 3b"), rock city (usikker om det er enda)

Tacy plass:

Hellbunny (usikker om åpent enda)

Vega har jeg hørt er det nye plassen det homofile miljøet vanker ?

Ellers koselige "sitt ned plasser for alle":

Bare blåbær, bær og bar, Løkka (stenger severing 01.00)

Ellers er det vel en del andre plasser som Samfundet, Roadhouse, krambua osv som jeg ikke har noen formening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter et snobbete sted så har du feks:

Bari, Kos, Raus, Søstrene Karlsen, Vivaldi. Dette er sitt-ned steder for de som har på seg fine klær og drikker drinker. Ikke noe rølpesteder.

Ellers har du påkledd, men kan være litt snobbete:

Vista, Brukbar, Blæst (brukbar og blæst er det en del litt rocka folk og iallefall i ukedager).

Om du liker korte utringede kjoler, er solariumsbrun og ihjelbleka hår passer vel plassene:

Downtown, Gossip, Kræsj og Ricks.

Litt for alle:

Familien, Blæst, Brukbar, circus

Puber der alle og enhver går men ikke overvekt av alkisene:

Lille London, Old Dublin, Macbeth, Tree Lions, Carl Johan (dog litt voksnere klientell)

Steder der rocka/litt rocka folk går:

3b, Fru Lundgreens, Blæst, Familien, Credo (blir kalt "voksen 3b"), rock city (usikker om det er enda)

Tacy plass:

Hellbunny (usikker om åpent enda)

Vega har jeg hørt er det nye plassen det homofile miljøet vanker ?

Ellers koselige "sitt ned plasser for alle":

Bare blåbær, bær og bar, Løkka (stenger severing 01.00)

Ellers er det vel en del andre plasser som Samfundet, Roadhouse, krambua osv som jeg ikke har noen formening om.

Jeg glemte kjøttmarked nr1, Frakken! Der er du nesten garantert å finne deg noen...iallefall for ei natt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at Frakken ikke har blitt nevnt før i post #9! Frakken. <3

Jeg synes ikke vi har noen utesteder som er litt classy, jeg. Bare rølp og 14iser overalt. :ler: Vista var litt snobbete tidligere, kanskje de er det enda? Og Kos har tatt seg opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg var på en ganske så snobbete plass om het Yacht Club en gang i Trondheim. Ligger/lå ved siden av Royal Garden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Rock City lever fortsatt, men foretrekker helt klart 3b.

Fru Lundgren er stedet der alle som liker Nu-Metal og Emo-musikk drar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rock City lever fortsatt, men foretrekker helt klart 3b.

Fru Lundgren er stedet der alle som liker Nu-Metal og Emo-musikk drar :P

Hæ??? Når jeg er der er det kun harbarka hevy metal/metalkiser i 30års alderen som stort sett er der????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faller definitivt utenfor når det gjelder snobbesteder -eller nattklubber og lounger for den saks skyld. Nå bor jeg ikke i Tr.heim nå, men er jeg der oppe så er jeg en av de som bruker

3b (ja det er et rocka sted, igjen -heldigvis),

Fru Lundgreens (koselig og hyggelig, billig pils og bra musikk),

Ramp (alltid like bra),

Brukbar (mja, funker til sitt bruk, mest som café -og et sted å møte kjente i dype sofaer),

Pair-a-dice (de prøver seg på amerikansk rockabilly, ikke alltid det funker men er køa for lang inn til brukbar så er det et godt alternativ),

Credo (classy og avslappa på en gang, kos).

Kan også stikke hodet innom Microbryggeriet (Utrolig god øl selvsagt, veldig rolig i ukedagene, typisk sted hvor man kan dra med en hel gjeng eller bare være to),

Pia's (lite og kos, veldig intimt),

Mormors (stedet som funker som café eller etter klokka seks og før tolv),

Av de som er mer brun pub som er ok så må det vel bli

Macbeth (tja, øl og machokultur, men god musikk og herlig mye latter)

Dublin (En Irsk pub som viser endel fotball, men som er kjempekos for alle og "alle aldre" ellers også, går dit kun når man er to og skal sitte å prate med en god øl).

Odin (Hyggelig nok, mer en en gang at en 3b/Lungdgreens-gjeng har samla seg der)

Noen utesteder er bare greie når det er snakk om konserter som f.eks Blæst (brukbar og blæst er en vinner om du skal sjekke opp hipstergutta i byen). Også Uffa da, savner Uffa...

And for the record, jeg er IKKE en metalalkis i tredveårsalderen, ikke enda iallefall. ;)

Circus var jeg vel innom for et par år siden -men jeg er definitivt for gammel nå. Billig øl, billig sprit og trangt -veeeldig trangt. Allsang og høy partyfaktor.

Downtown, Tiger Tiger, Rio (vet ikke om de eksisterer lengre en gang) og Frakken, er virkelig helvete på jord -for min del.

Ville heller ikke ha gått på endel av de mer "tacky" pub'ene som Carl Johan, Lille London osv.

Nå ble det mye her -og ngen gode tips til trådstarter fra meg! ;) Men moro å se hva folk tenker om de ulike stedene i Trondheim alikevel.

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snobbesteder? Her er noen: Raus, Kos, Ricks, Vista, Crash. Har blitt tvunget med på det nye stedet, Raus, et par ganger nå. Det var like raust med snobber der begge gangene, så hvis det er det du er ute etter; dra dit!

Og bare for å ha sagt det: jeg vil IKKE assosieres med noen av disse stedene selv. Holder meg langt unna disco-dance-glamourbabes-åpenskjorte-brunkrem-sidesleik-nippetildrinker-stedene!! Heia pubene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at Frakken ikke har blitt nevnt før i post #9! Frakken. <3

Jeg synes ikke vi har noen utesteder som er litt classy, jeg. Bare rølp og 14iser overalt. :ler: Vista var litt snobbete tidligere, kanskje de er det enda? Og Kos har tatt seg opp! :)

En liten digresjon...

Frakken og hjerte altså? Man skal være veldig singel om man tar turen til Frakken, etter min mening. Det er stedet hvor intimsone er et fremmedord, og man kan leve ut drømmen om å delta i en orgie (dog med litt klær på). Ti minutt i underetasjen, og man har mistet tall på hvor mange hender man har hatt på puppene, innenfor toppen og oppunder kjolen. Det er mange år siden jeg var der sist, og håper sist virkelig betyr siste gang. Har imidlertid hørt at det ikke har forandret seg det grann. Vet ikke hva slags klientell jeg skal si henger der heller. Litt av alt, egentlig. Masse utlendinger (uten at det nødvendigvis skal vinkles negativt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Applecore

Hæ??? Når jeg er der er det kun harbarka hevy metal/metalkiser i 30års alderen som stort sett er der????

Og de gangene jeg er der spilles det My Chemical Romance, og goth-fjortisene florerer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon...

Frakken og hjerte altså?

Jeg går nesten kun på Frakken, ikke nødvendigvis fordi det er så bra der, men mer av gammel vane. Har venninner jeg pleier å gå ut med i ukedagene, og de vil alltid på Frakken, så da henger jeg på. :P Har ikke vært i kjelleren på flere år - vi svimer rundt i pianobaren - Tammy T <3. I kjelleren har de et litt annet klientell, synes jeg, og jeg trives ikke der. Har måtte fjerne mange grafsete hender fra intime kroppsdeler der, ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sniklåne denne tråden litt :)

Jeg vil møte damer mellom 25-40 år som ikke er snobbete og overfladiske, liker heller ikke stedene av den typen. Musikken som spilles på stedet må helst være rock generelt, i alle fall ikke rap, techno, trance og sånt :P Gjerne live spilling, men ikke danseband :)

Noen tips?

Edit: Jeg kommer en tur i helga, så om det er noe spesielt for de dagene så si fra, mest mht til live da vil jeg anta :P

Endret av Shoggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...