Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Åh....jeg har så lyst på å ha på meg kort skjørt med høye støvler, men med dette kalde været......vil det virke dumt? Jeg mener, når dere ser 1 med kort skjørt og støvler i byen mens det blåser ute, hva tenker dere? Også hva synes dere de som ikke har lår/legg som modeller har på seg slike klær? Jeg er nemlig litt overvektig, så kanskje jeg burde ikke tenke meg å ha på meg slike klær?

Håper på ærlige og gode råd :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en litt tykk strømpebukse og lange støvletter.

Min kjæreste syns det er vanvittig sexy.

Tar du på kåpe er det jo ingen som ser det når du er ute + at du ikke fryser. Når du er inne er det jo ikke kalde og da stusser ingen.

Vekt ingen hindring!!! Gå som du vil.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du bør i hvertfall ha en kåpe over. Og pass på at klærne sitter fint. Ikke noe er styggere enn når noen har prøvd å presse seg inn i for trange klær.

Her i nord er det for kaldt for korte skjørt om dagen :(

Skrevet

Bruk 60 dernier strømpebukse. Synes det ser teit ut med sommernylonstrømper ute i disse dager.

Gjest Ethereal
Skrevet

Enig med Poirot. Her en dag så jeg en ordentlig "fjortisberte" i byen kledd i altfor kort skjørt og med altfor tynne strømpebukser i fargen "solbrun". Skrekkelig stygt....

Kort skjørt er pent med svarte tykke strømper, høye hæler og gjerne en pologenser som matcher skjørtet. Jeg foretrekker svart.....

Gjest Étoile
Skrevet

Gå i det du har lyst til du! Her er noen små tips:

- Korte skjørt ser ikke fullt så korte ut med strømpebukse i samme farge

- Bruk en litt tykk strømpebukse f.ex opaque, nettingstrømpebukser ser ikke bra ut når det er kaldt...

- Ikke bruk kort skjørt og utringet topp sammen - ser fort vulgært ut. Jeg synes det er pent med kort skjørt og høyhalset strikkegenser i matchende farge.

- Bruk klær i riktig størrelse, for små klær er ikke pent.

- Mørke farger virker forminskende - lyse farger forstørrer

Skrevet

Vet ikke hva du mener m overvektig! Mener du at du ikke er radmager som en fotomodell, må du gjerne gå i kort skjørt, men hvis du er VIRKELIG overvektig....Vet ikke! Spørs hva du har over skjørtet.....kort trang topp og kort skjørt syns jeg ikke er så kledelig da! Du sa vi skulle være ærlig! :o Bruker du litt tykke strømpebukser og frakk over kan du da fint ha på deg dette uansett vær og vind!

Skrevet
Ikke bruk kort skjørt og utringet topp sammen - ser fort vulgært ut. Jeg synes det er pent med kort skjørt og høyhalset

Det er jeg helt enig m deg i!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for flotte råd, og ærlige svar.

Nå vet jeg hva jeg bør passe på før jeg går ut.

Jeg føler meg så mye bedre å få høre at dere synes at litt overvektige msk også kler med moteklær.

Nå kan jeg sitte i bussen uten å tro at alle sitter og tenker: æsj, det hun har på seg kler jo kun på fine, tynne msk.

TUSEN TAKK JENTER!

Gleder meg til å gå ut i byen meg skjørt og støvler

Skrevet

Håper du får en fin bytur! :D

Stilig med skjørt og støvletter. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...