AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Har funnet en kjole jeg synes er ganske fin Ser ihvertfall pen ut på bildene..! Hva synes dere - og hvilken farge ville dere valgt evt.? svart/lilla Orange/grønn
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Jeg syns den var søtest i lilla/svart, men tøffest i orange/grønn
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Finest i lilla/sort - søt kjole.
pantera Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Fin kjole selv om det ikke var helt min smak. Synes som de fleste at den var finest i lilla/svart
kanelsnurr Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Litt usikker jeg. Likte fargene på den som er lilla/svart, og mønsteret var ganske fint (selv om det hadde blitt for "voldsomt" for min stil, så kan det helt sikkert være kult på andre). Men det er noe med den øverste delen jeg ikke helt liker. Liker ikke at det lyse "båndet" under brystet, liksom går opp mellom puppene. Også det at det er det noe strass (? klarer liksom ikke se detaljene helt på bildet) mellom puppene, gjør at blikket mitt ihvertfall blir dratt dit. Men for all del, det kan jo bli helt annerledes med et menneske inni.
nickless Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Syntest den var litt rotete , men finest i lilla ;-)
Fluffe Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Kjempefin kjole,bortsett fra jeg syntes ene mønstre la seg litt uheldig oppå puppen. hehe, ja jeg er rar.
Guriane Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Søt kjole! Jeg synes den var finest i lilla
Anglofil Skrevet 6. februar 2011 #16 Skrevet 6. februar 2011 Likte den i svart/lilla veldig godt. Fin kjole! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå